امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۶:۲۶:۴۶ - سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس بسیج رسانه گیلان:
مجلس معضل ۳۰ ساله بیمه خبرنگاران را حل کند
گیلنا- رئیس بسیج رسانه گیلان تأکید کرد: نمایندگان مجلس یازدهم مشکل ۳۰ ساله بیمه خبرنگاران را حل کنند. به گزارش  گیلنا از رشت، مهدی پارسا در دیدار با نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی ایجاد جبهه واحد رسانه‌ای در استان را جز اولویت‌های این سازمان برشمرد و اظهار کرد: تشکیل جبهه رسانه‌ای در تراز انقلاب […]

گیلنا- رئیس بسیج رسانه گیلان تأکید کرد: نمایندگان مجلس یازدهم مشکل ۳۰ ساله بیمه خبرنگاران را حل کنند.

مجلس معضل ۳۰ ساله بیمه خبرنگاران را حل کند

به گزارش  گیلنا از رشت، مهدی پارسا در دیدار با نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی ایجاد جبهه واحد رسانه‌ای در استان را جز اولویت‌های این سازمان برشمرد و اظهار کرد: تشکیل جبهه رسانه‌ای در تراز انقلاب از اهداف بسیج رسانه گیلان است و در این راستا اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است.

پارسا با تشریح دغدغه‌های اهالی رسانه و خبرنگاران، گفت: حدود سه دهه است که خبرنگاران با مشکل بیمه دست و پنجه نرم می‌کنند و تاکنون اقدام مؤثری برای رفع این مشکل صورت نگرفته و انتظار می‌رود این موضوع حل شود.

وی ادامه داد: عدم ثبات شغلی، اقتصاد و مسکن از مهم‌ترین دغدغه‌های خبرنگاران است که کمتر به آن پرداخته می‌شود.

رئیس بسیج رسانه استان گیلان به اثرگذاری رسانه‌ها در بخش‌های مختلف اشاره و بیان کرد: از اثرگذاری رسانه‌ها همان قدر بگویم که در بحران کرونا، این رسانه‌ها بودند که بسیاری از چالش‌ها را با اطلاع رسانی درست و سریع برطرف کردند و به یاری جبهه درمان شتافتند.

پارسا افزود: حضور یک خبرنگار و فرد رسانه‌ای در سازمان سبب ارتقای کارکردی آن سازمان می‌شود.

وی نسبت به بهره گیری از ظرفیت‌های خبرنگاران در ادارات دولتی و بخش‌های خصوصی را مورد تاکید قرار داد و خواستار حل کردن موضوع بیمه خبرنگاران از سوی نمایندگان مجلس یازدهم شد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !