امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۵:۳۱:۲۶ - جمعه ۱۶ خرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی:
شفافیت آرا، مجلسی شیشه‌ای می‌سازد
ضرورت اعلام اموال نمایندگان مجلس گیلنا – نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با حمایت صددرصدی از طرح شفافیت آرای نمایندگان گفت: شفافیت آرای نمایندگان موجب ایجاد مجلسی شیشه‌ای خواهد شد و در چنین شرایطی مردم به وکلای خود بیشتر اعتماد می‌کنند. به گزارش گیلنا از رشت، محمدرضا احمدی سنگری با حمایت صددرصدی از […]

ضرورت اعلام اموال نمایندگان مجلس

گیلنا – نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با حمایت صددرصدی از طرح شفافیت آرای نمایندگان گفت: شفافیت آرای نمایندگان موجب ایجاد مجلسی شیشه‌ای خواهد شد و در چنین شرایطی مردم به وکلای خود بیشتر اعتماد می‌کنند.

شفافیت آرا، مجلسی شیشه‌ای می‌سازد/ضرورت اعلام اموال نمایندگان مجلس

به گزارش گیلنا از رشت، محمدرضا احمدی سنگری با حمایت صددرصدی از طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس اظهار کرد: این طرح باعث می‌شود مردم وکلای خود را بشناسند و بدانند رأیی که در مجلس داده می‌شود به نفع یا به ضرر مردم است و اینکه نمایندگان موکلان خود را در نظر می‌گیرند.

وی موافقت با شفافیت آرای نمایندگان مجلس را در نظر گرفتن منافع مردم و نظام دانست و گفت: اگر مردم از این امور مطلع باشند خوب است، نماینده‌ای که به این طرح رأی می‌دهد حتماً منافع مردم و نظام را در نظر می‌گیرد نه منافع دولت و منافع شخصی خود را.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه شفافیت آرای نمایندگان موجب ایجاد مجلسی شیشه‌ای خواهد شد، افزود: در چنین مجلسی مردم به نمایندگان و وکلای خود در خانه ملت اعتماد بیشتری پیدا می‌کنند.

احمدی با اذعان به اینکه نمایندگان مجلس یازدهم بیش از طرح شفافیت آرا موافق این طرح هستند، بیان کرد: حتماً در روزی که در مجلس در خصوص این طرح رأی‌گیری می‌شود، بنده جزو موافقین خواهم بود و مطمئناً نمایندگان مجلس یازدهم موافقت بیشتری خواهند داشت.

وی با اشاره به آغاز شفافیت در حضوروغیاب‌ها و تأخیرهای نمایندگان در مجلس یازدهم تصریح کرد: به‌شخصه به شفافیت مالی نمایندگان نیز اعتقاددارم، نمایندگان باید اکنون و بعد از چهار سال نمایندگی دارایی و اموال خود را نیز اعلام کنند و اگر قرار بر رشد مالی است، اموال نمایندگان باید رشد قابل‌قبول و نه رشد قارچ گونه داشته باشد.

نماینده مردم رشت در خانه ملت با بیان اینکه اجرای طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس موجب جلوگیری از سوءاستفاده‌های سیاسی، مالی و اجتماعی نمایندگان می شود، گفت: نماینده باید برای مردم و نظام کار کنند و برای مجلسی در طراز انقلابی بیش ازآنچه به نفع خودش است، فعالیت کند.

احمدی با اشاره به ویژگی‌های مجلس در طراز انقلابی بیان کرد: یکی از محورهایی که موجب می‌شود مجلس ما انقلابی باشد، شفافیت آرای نمایندگان و حتی شفافیت اموال نمایندگان است و مردم بدانند نماینده‌ای که انتخاب کرده‌اند چه قدر برای آن‌ها و به نفع آن‌ها کار می‌کند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !