امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۶:۰۲:۱۴ - پنج شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دانشگاه آزاد گیلان شفاف سازی کرد
  به گزارش گیلنا از رتشت، روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در پاسخ به صدا و سیمای مرکز گیلان در خصوص انتشار ویدئویی مبنی بر عدم پاسخگویی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلانhttp://gil-na.ir/?p=4612 و افزایش شهریه دانشجویان اطلاعیه‌ای صادر کرد. متن اطلاعیه به این شرح است: بسمه تعالی باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ […]

 

به گزارش گیلنا از رتشت، روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در پاسخ به صدا و سیمای مرکز گیلان در خصوص انتشار ویدئویی مبنی بر عدم پاسخگویی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلانhttp://gil-na.ir/?p=4612 و افزایش شهریه دانشجویان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن اطلاعیه به این شرح است:

بسمه تعالی

باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۱۱ آذر ماه سال جاری مصاحبه ای با دکتر محمد دوستار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در خصوص چگونگی افزایش شهریه دانشگاه آزاد اسلامی انجام داد.

این مصاحبه که از طریق باشگاه خبرنگاران جوان به واسطه سوالات دانشجویان مطرح شده بود که ماجرای افزایش شهریه دانشگاه آزاد اسلامی گیلان چه بوده است؟

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان ضمن تشریح و چگونگی ماجرای افزایش شهری توضیح داد شهریه بسیاری از رشته‌ها با توجه به غیرحضوری بودن کلاس‌ها نیز کاهش یافته است.

دوستار تاکید کرد: تنها تعداد محدودی از رشته‌ها که باید به صورت حضوری باشد و دانشجویان نیاز به مواد اولیه دوره‌های عملی آزمایشگاهی دارند افزایش یافته است، که این پاسخ در رسانه‌ها منتشر شد.

با توجه به توضیحات دکتر دوستار در خصوص چگونگی افزایش شهریه‌ها در این مدت کوتاه، باز هم خبرنگاران صدا و سیما جهت موضوع چگونگی افزایش شهریه درخواست مصاحبه مجدد کردند، که دلایل آن مشخص نیست.

طبق مستندات موجود در مدت زمان کمتر از ۲۰ روز ۴ مصاحبه به صورت پخش زنده از طریق اینستاگرام، ۵ مصاحبه از طریق رسانه‌های رسمی و غیر رسمی و ۱ مصاحبه نیز از طریق فضای مجازی صورت پذیرفت که در این مصاحبه‌ها شاهد توضیحات مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان از جمله دکتر دوستار در خصوص چگونگی افزایش شهریه‌ها بوده‌ایم.

صدا و سیمای مرکز استان گیلان در تاریخ ۲۵ آذرماه سال جاری ضمن تماس با روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت خواستار مصاحبه با دکتر دوستار شد که تنها بخش اول مکالمه روابط عمومی در رسانه منتشر و موارد اصلی آن حذف شده بود.

با توجه به برنامه های هفته جاری رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و جسات مکرر ایشان با اساتید، دانشجویان، برنامه‌ریزی‌های هفته پژوهش، آغاز هفته وحدت حوزه و دانشگاه و تعدد جلسات، ایشان تاکید کردند که در یک فرصت مناسب برنامه ریزی برای مصاحبه انجام خواهند داد که متاسفانه خبرنگار صدا و سیما با یک تحلیل جانب دارانه و پیش داوری بیان کرد که: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان حاضر به پاسخگویی نیست که این جمله تکذیب می شود.

چگونگی افزایش شهریه از طریق تشکل‌های دانشجویی نیز پیگیری می‌شود که این پیگیری ها چندین بار در دفتر دکتر دوستار برگزار شد.

دکتر دوستار در هفته گذشته ۳ جلسه با تشکل ها و بسیج دانشجویی با عنوان بررسی چالش های دانشجویی و رفع مشکلات دانشجویی داشتند که مستندات آن نیز در کانال و اینستاگرام دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به تاریخ دقیق مورد بررسی است.

لازم به توضیح است: دکتر دوستار هر هفته ملاقات عمومی با دانشجویان دارند که دانشجویان می توانند هر هفته روزهای سه شنبه با ایشان ملاقات داشته باشند.

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !