امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۱:۰۹:۱۷ - پنج شنبه ۸ آبا ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
استاندار گیلان: دشمن از “وحدت” ما می هراسد
گیلنا – استاندار گیلان، سیره و سلوک پیامبر اعظم(ص) را هدایت‌گر کمال انسانی و الگوی بشریت برای تمامی اعصار و دوران خواند و گفت: موظف به تحکیم برادری و انسجام در جامعه هستیم، چراکه با تقویت وحدت و یکپارچگی ملی، می‌توانیم بر دشواری‌ها فائق آییم. به گزارش گیلنا از رشت، ارسلان زارع در مراسم گرامیداشت […]

گیلنا – استاندار گیلان، سیره و سلوک پیامبر اعظم(ص) را هدایت‌گر کمال انسانی و الگوی بشریت برای تمامی اعصار و دوران خواند و گفت: موظف به تحکیم برادری و انسجام در جامعه هستیم، چراکه با تقویت وحدت و یکپارچگی ملی، می‌توانیم بر دشواری‌ها فائق آییم.

موظف به تحکیم برادری و انسجام در جامعه هستیم

به گزارش گیلنا از رشت، ارسلان زارع در مراسم گرامیداشت هفته وحدت که در مصلای امام خمینی(ره) رشت برگزار شد، فرارسیدن میلاد پیامبر اکرم(ص) و آغاز هفته وحدت را تبریک گفت و افزود: حضرت محمد(ص) با معجزه کلام وحی و کتاب آسمانی قرآن وحدت، صداقت، ایمان و علم را برای بشریت در تمامی اعصار به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه بنا به تعبیر قرآنی، پیامبر اسلام بهترین الگو و چراغی پر فروغ در مسیر هدایت است، تصریح کرد: امروز در شرایطی میلاد پیامبر اعظم(ص) را جشن می‌گیریم که بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند اخلاق حضرت ختمی مرتبت و سیره و سلوک ایشان که هم‌ نمایانگر کمال انسانیست و هم هدایت‌گر پیشرفت و توسعه است، هستیم.

استاندار گیلان، سیره و سلوک پیامبر اعظم(ص) را هدایت‌گر کمال انسانی و الگوی بشریت برای تمامی اعصار و دوران خواند و گفت: موظف به تحکیم برادری و انسجام در جامعه هستیم، چراکه با تقویت وحدت و یکپارچگی ملی، می‌توانیم بر دشواری‌ها فائق آییم.

زارع، به آیه ۱۲۸ سوره مبارکه توبه اشاره و بیان کرد: تدبیر امام راحل در نامگذاری ۱۲ لغایت ۱۷ ربیع الاول به نام «هفته وحدت» کاملا دوراندیشانه و حاصل اندیشه حکیمانه ای بود تا جهان اسلام در مقابل بدخواهان مصون بماند و این به تصریح رهبر معظم انقلاب یک «ایمان و اعتقاد قلبی» است.

وی تاکید کرد: لازم است همه مسلمانان و معتقدان به رسالت پیامبر عظیم‌الشان اسلام؛ یکپارچه باشند و متحدتر از قبل، با هوشیاری و هوشمندی، توطئه ها را بشناسند و با آنها مقابله کنند.

نماینده عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد: معتقدم وحدت اصلی ترین رمز موفقیت و راهبرد برتری بر صف پیوسته دشمنانی است که از یکپارچگی ما هراس دارند.

زارع، با تاکید بر اینکه باید با تقویت روح برادری و تاکید بر اشتراکات فراوان در جامعه اسلامی، فرامین قرآنی را جاری و ساری کنیم، افزود: اتحاد نعمت الهی و وحدت در جامعه، از مظاهر تقوای الهی است.

وی با بیان اینکه مردم قدرشناس کشورمان در برابر هر ظلم و دسیسه ای از سوی دشمنان، پایمردی کرده اند، گفت: تقویت وحدت و یکپارچگی ملی از هویت دینی و اسلامی پاسداری کرده و دشمنان را ناامید می کند و این انسجام، رمز غلبه بر دشواری هاست.

استاندار گیلان، تنوع اقوام در گیلان و همزیستی اثربخش آنان را یک فرصت و سرمایه برای استان خواند که باید در جهت توسعه گیلان باید به کار گرفته شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !