امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۸:۲۹:۲۷ - دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیر شبکه بهداشت و درمان رودبار خبر داد:
وضعیت هشدار کرونا در جیرنده و لوشان
      گیلنا – مدیر شکبه بهداشت و درمان رودبار، از روند صعودی ابتلا به کرونا در شهرهای جیرنده و لوشان این شهرستان هشدار داده است. دکتر مرتضی حسینی در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار، گفته؛ شهرستان رودبار همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و پس از وضعیت هشدار شهرلوشان، شهر جیرنده […]

 

 

 

گیلنا – مدیر شکبه بهداشت و درمان رودبار، از روند صعودی ابتلا به کرونا در شهرهای جیرنده و لوشان این شهرستان هشدار داده است.

دکتر مرتضی حسینی در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار، گفته؛ شهرستان رودبار همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و پس از وضعیت هشدار شهرلوشان، شهر جیرنده در آمار ابتلای مردم به کرونا روند صعودی داشته به وضعیت هشدار رسیده است.

به اعتقاد وی، عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی عامل اصلی روند صعودی کرونا در شهرستان رودبار است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودبار به  مردم توصیه کرد؛ قبل از رُخ دادن اتفاق تلخ برای نزدیکانمان کرونا را جدی بگیرند و تا حد امکان از سفرهای غیرضرور و دورهمی های شبانه و گاه بی گاه بپرهیزند.

به گفته حسینی بررسی های متعدد نشان داده است که حضور در تجمعات و عدم رعایت فاصله اجتماعی مناسب از مهمترین علل ابتلای به کرونا می باشد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !