امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۳:۴۷:۴۴ - شنبه ۴ دی ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بارش نیم متری برف در گیلان/ محورهای اصلی باز است
گیلنا – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه ترافیک در محورهای استان به‌غیراز محور پونل-خلخال که به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود شده، در جریان است، گفت: هم‌اکنون شاهد کولاک شدید در محور اسالم به خلخال و مه غلیظ در کوهین هستیم. به گزارش گیلنا، فریبرز مرادی مدیرکل راهداری و […]

گیلنا – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه ترافیک در محورهای استان به‌غیراز محور پونل-خلخال که به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود شده، در جریان است، گفت: هم‌اکنون شاهد کولاک شدید در محور اسالم به خلخال و مه غلیظ در کوهین هستیم.

کولاک شدید در محور اسالم به خلخال و مه غلیظ در کوهین

به گزارش گیلنا، فریبرز مرادی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی گیلان با استان‌های هم‌جوار، اظهار کرد: هم‌اکنون کولاک شدید در محور اسالم-خلخال از لرزه تا گردنه الماس وجود دارد.

وی با اشاره به محور مواصلاتی شمال جنوب نیز، افزود: در محور لوشان-قزوین در محدوده کوهین نیز شاهد مه غلیظ هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به وضعیت راه‌های استان نیز، گفت: بارش برف و باران در کلیه محورهای استان متوقف‌شده است.

 مرادی با بیان اینکه ترافیک در محورهای استان به‌غیراز محور پونل-خلخال که به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود شده، در جریان است، تصریح کرد: رانندگان برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برف‌گیر حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

وی با اشاره به ارتفاع برف در برخی از محورهای مواصلاتی استان، گفت: ارتفاع برف در محورهای مواصلاتی اسالم – خلخال، رودسر –لات محله و پونل به خلخال بین ۴۰ تا ۵۰ سانتی‌متر، و محورهای مواصلاتی سیاهکل –دیلمان، زیاز – شوک، بهارستان آقچای و حشمت‌آباد – قوشه لانه-کلیشم بین ۱۵ تا ۴۰ سانتی‌متر برف باریده است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !