امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۹:۵۶:۴۹ - چهارشنبه ۱۵ بهم ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خواسته نماینده رودبار از آیت الله رئیسی
گیلنا – نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر رئیس دستگاه قضا گفت: رئیس دستگاه قضا باید نحوه واگذاری اهلیت شرکت‌ها در گیلان را پایش و به موضوع پرداخت تسهیلات و بازگرداندن آن از سوی برخی دلالان ورود کند. به گزارش گیلنا از رودبار، مهرداد گودرزوند چگینی با اشاره به سفر […]

گیلنا – نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر رئیس دستگاه قضا گفت: رئیس دستگاه قضا باید نحوه واگذاری اهلیت شرکت‌ها در گیلان را پایش و به موضوع پرداخت تسهیلات و بازگرداندن آن از سوی برخی دلالان ورود کند.

به گزارش گیلنا از رودبار، مهرداد گودرزوند چگینی با اشاره به سفر رئیس دستگاه قضا به گیلان و ایجاد فرصتی مغتنم جهت احقاق حقوق از بین رفته در این استان، اظهار کرد: گیلان از گذشته‌های نه‌چندان دور در موقعیتی صنعتی قرار داشت اما متأسفانه پس از جنگ تحمیلی دستخوش تغییراتی روبه نابودی شدند.

وی با بیان اینکه برخی از صنایع قدیمی به سبب نیاز به بهبود خط تولید و بهبود وضعیت مدیریت از چرخه تولید بازماندند، افزود: این کارخانه‌ها به دلایل مذکور و همچنین به سبب فرسودگی به فروش گذاشته شدند اما چرخه واگذاری و فروش به‌درستی صورت نگرفت.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بر لزوم بازنگری در واگذاری کارخانه‌های تعطیل و نیمه تعطیل از سوی دستگاه قضا تأکید کرد و گفت: انتظار داریم رئیس دستگاه قضا در سفر به گیلان به موضوع واگذاری شرکت‌های بزرگ، نحوه واگذاری و  اهلیت آن‌ها بازنگری و پایش اساسی داشته باشند.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی همچنین بر ضرورت بازنگری ریس دستگاه قضا بر امور حقوقی و قضایی مردم در استان تأکید کرد و گفت: انتظار هست پس از ورود رئیس دستگاه قضا به گیلان و بررسی امورات حقوقی در محاکم قضایی، مشکلات مردم در این زمینه‌ها مرتفع شود.

عضو مجمع نمایندگان گیلان همچنین به موضوع پرداخت تسهیلات به متقاضیان در بانک‌ها و عدم تولید محصول و شغل در پس آن اشاره کرد و گفت: در برخی مواقع اعتبارات پرداخت‌شده کافی نبوده یا نابجا پرداخت‌شده اما در اغلب مواقع تسهیلات دریافت شده و هیچ‌گونه تولیدی صورت نگرفته و لازم هست بانک‌ها از دستگاه قضا بخواهد تا با آن دسته از کسانیکه تنها تسهیلات گرفته و با منابع آن دلالی می‌کنند و تولیدی انجام ندادند برخورد کند‌ و تسهیلات را به بانک‌ها برگردانند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !