امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴:۲۷:۵۱ - چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
احیای واحدهای صنعتی راکد در گرو خردجمعی
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با اشاره به نقش وفاق و خردجمعی در احیای اوضاع اقتصادی استان گفت: با تشکیل کمیته‌های تخصصی سریعا حوزه‌های مربوطه مشخص شوند تا وارد فاز اجرایی شویم و تا پایان سال ثمره شیرین آن را به مردم استان گیلان بچشانیم.

به گزارش پایگاه خبری گیلنا، سید محمد اسحاقی در جلسه اتاق فکر تولید و تجارت گیلان در سالن اجتماعات اداره کل صمت اظهار کرد: باورسازی، نخستین وظیفه و رسالت همه مسؤولین است که باید در اولویت جامعه اداری و نهادهای اقتصادی قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به وحدت و همدلی در حل مشکلات استان گیلان گفت: هم‌صدایی و همدلی در جهت رفع مشکلات و چالش‌های فعالان اقتصادی و کارآفرینان به صورت تخصص محور، قطعا چاره‌ساز خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان، تقویت صنایع موجود گیلان و احیای واحدهای راکد را در صدر برنامه‌های اتاق فکر تولید و تجارت برشمرد و بیان کرد: تشکیل تیم و کمیته تخصصی متشکل از متخصصین موضوعات و عزم جهادی در جهت بهبود روند فعالیت پروژه‌های صنعتی، قطعاً کارگشا بوده و تاثیرات بسزایی خواهد داشت.

اسحاقی، پیگیری مشکلات و تنگناهای تولیدی و تجاری برای رهایی از برخی بن‌بست‌های خودتحریمی را یک تکلیف قلبی اعضای اتاق فکر دانست و تصریح کرد: کلیه اعضای اتاق فکر تولید و تجارت داوطلبانه به این جمع پیوستند لذا برای انجام امور، بایستی از صمیم قلب به صورت جهادی وارد کارزار حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان شوند.

وی با اشاره به نقش وفاق و خرد جمعی در احیای اوضاع اقتصادی استان گیلان افزود: با تشکیل کمیته‌های تخصصی سریعا حوزه‌های مربوطه مشخص شوند تا وارد فاز اجرایی شویم و تا پایان سال ثمره شیرین آن را به مردم استان گیلان بچشانیم.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !