امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۹:۰۰:۵۴ - چهارشنبه ۹ اسف ۱۴۰۲
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
لزوم بهره گیری از فضای نخبگانی برای حل مشکلات گیلان
داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در رشت و خمام با تاکید بر لزوم بهره گیری از فضای نخبگانی و دانشگاه محور برای حل شمکلات گیلان افزود: آموزش و تربیت دانشجو متناسب با نیازهای گیلان نیست.

به گزارش  گیلنا  اکبر فردوس داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در رشت و خمام که سال ها تجربه کارهای لجستیکی و اجرایی در مناصب مختلف دارد، در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: سرنوشت گیلان برای من اهمیت فراوانی دارد و همین موضوع سبب شد تا برای نمایندگی حوزه انتخابیه رشت و خمام کاندیدا شوم.

وی با بیان اینکه گیلان استان سرسبز بسیار غنی اما در عین حال فقیر و محروم است، افزود:  دغدغه مندی های مردم در گیلان بی شمار است و این دغدغه مندی در من ایجاد شد تا قدمی برای استانم بردارم.

نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی در رشت و خمام با بیان اینکه دغدغه ها و چالش های گیلان را باید با نگاه ملی حل و فصل شود، گفت: گیلان به جهت برخورداری از مواهب الهی هم تراز با کشورهای اروپایی است اما در بخش داشتن امکانات بسیار ضعیف و محروم است.

فردوس با بیان اینکه آمایش سرزمینی گیلان دارای مشکلات فراوانی است، اضافه کرد: ظرفیت های گیلان در سرفصل های مختلف می تواند پیشران توسعه و پیشرفت استان باشد به شرطی بهینه و درست از آنها بهره گرفته شود.

وی با تاکید بر لزوم بهره گیری از فضای نخبگانی و دانشگاه محور برای حل شمکلات گیلان افزود: آموزش و تربیت دانشجو متناسب با نیازهای گیلان نیست.

داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در رشت و خمام با بیان اینکه آمایش سرزمینی در گیلان ابتر مانده است، گفت: بازتعریف آمایش سرزمینی در گیلان متناسب با ظرفیت ها، قابلیت ها و فرصت های استان در بخش های مختلف مورد تاکید است.

فردوس با اشاره به برخی مشکلات حاد گیلان بیان کرد: پسماند مساله بسیار بحرانی در گیلان است که حل آن جزو لیست اول وعده های انتخاباتی سیاسیون و مدیران در ادوار مختلف بوده است اما قدمی موثر برای آن برداشته نشده است.

وی با اشاره به حضور اتباع بیگانه به گیلان و آسیب ها و تبعات اجتماعی و فرهنگی ناشی از آن اضافه کرد: حضور اتباع بیگانه در استان های شمالی به ویژه گیلان ممنوع است.

وی با بیان اینکه گیلان استان هزار چهره است، افزود: مهاجر پذیرترین استان کشور گیلان است و این مساله خود چالش بزرگی برای توسعه استان تلقی می شود.

داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در رشت و خمام تنوع اقلیمی، وجود آب و هوای خوب و امکان آرامش را از دلایل مهاجرت مردم به گیلان دانست و بیان کرد: باید با فرصت سازی و ایجاد اشتغال جوانان را به گیلان بر گرداند.

فردوس  با اشاره به حالت انفعالی  شهرک های صنعتی در گیلان اضافه کرد: احیای شهرک های صنعتی در گیلان جزو برنامه های اولویت دار است.

وی با بیان اینکه جذب سرمایه گذار از دغدغه های مهم گیلان است، افزود: باید در بخش های مختلف نسبه به جذب سرمایه گذار کارآمد و مطمئن اقدام کرد.داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در رشت و خمام با تاکید بر لزوم بهره گیری از فضای نخبگانی و دانشگاه محور برای حل شمکلات گیلان افزود: آموزش و تربیت دانشجو متناسب با نیازهای گیلان نیست.

داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در رشت و خمام با اشاره به اینکه کشاورزان قشر ضعیف و مظلوم استان گیلان هستند، گفت: تعریف واقعی «بِرِنج» را می توان از ترکیب واژگان آن که « به رَنج» است در یافت و جست و جو کرد.

فردوس با بیان اینکه اصحاب رسانه رسالت خودشان را در قبال توسعه گیلان به خوبی انجام ندادند، گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه از قشر مظلوم، کم توقع و پر تلاش جامعه هستند اما گاها نسبت به رسالت واقعی شان کوتاهی هایی دیده می شود.

وی با تاکید بر لزوم آگاه سازی و بصیرت افزایی بیشتر جامعه از سوی اصحاب رسانه افزود: معرفی کاندیدای اصلح کار مهم اصحاب رسانه است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !