امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۱:۱۵:۵۸ - پنج شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تاکید دستگاه قضا بر حفظ بافت تاریخی و سنتی شهرها
رئیس کل دادگستری گیلان با تاکید بر حفظ بافت تاریخی و سنتی شهرها، گفت: در مدیریت و مهندسی شهری باید توسعه و ساخت و ساز و احداث بنا متناسب با بافت سنتی و تاریخی باشد.

 

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری گیلنا، نشست حل مشکلات موقوفه های شهرستان لشت نشاء به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان و با حضور مدیران و مسئولان متولی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان با بیان انواع عدالت از دیدگاه شهید بهشتی تصریح کرد: هر کدام از عدالت شخصی و عدالت سازمانی باید در جایگاه خویش به کار گرفته شود و اگر مسئولی در تصمیمات خود به اهل خبره و کارشناس رجوع نکند عادل نیست.

وی با تاکید بر حفظ بافت تاریخی و سنتی شهرها، افزود: در مدیریت و مهندسی شهری باید توسعه و ساخت و ساز و احداث بنا متناسب با بافت سنتی و تاریخی باشد.

رئیس شورای قضایی استان گیلان، کاداستر را مهم ترین اولویت برنامه های شهرستان لشت نشاء دانست و افزود: با توجه به حجم بالای موقوفات باید وضعیت اراضی، مستثنیات و مالکیت اعیان مشخص شود تا بتوان در مورد آن ها تصمیم گیری نمود.

وی با اشاره به اختلاف نظرهای بین اداره اوقاف و شهرداری شهرستان لشت نشاء گفت: شهرداری و همچنین اداره اوقاف باید کارشناسی دقیق املاک و عرصه های اختلافی را به کارشناسان امر واگذار کنند تا بعد از اظهار نظر کارشناسی تصمیمات نهایی در جلسات آینده اتخاذ شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !