امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۲:۲۹:۴۴ - سه شنبه ۱۳ خرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
عضو شورای شهر صومعه سرا مطرح کرد:
جمع آوری سگ های ولگرد در دستور کار شهرداری صومعه سرا
گیلنا – عضو شورای شهر صومعه سرا جمع آوری سگ های ولگرد را وظیفه شهرداری ها دانست و گفت: نیروهای خدماتی شهرداری صومعه سرا در این زمینه اقدامات لازم را انجام می دهند. به گزارش گیلنا از صومعه سرا، حمید رحیمی با اشاره به گذشت چهار ماه از برکنار شهردار صومعه سرا، اظهار کرد: امیدواریم […]

گیلنا – عضو شورای شهر صومعه سرا جمع آوری سگ های ولگرد را وظیفه شهرداری ها دانست و گفت: نیروهای خدماتی شهرداری صومعه سرا در این زمینه اقدامات لازم را انجام می دهند.

جمع آوری سگ های ولگرد در دستور کار شهرداری صومعه سرا

به گزارش گیلنا از صومعه سرا، حمید رحیمی با اشاره به گذشت چهار ماه از برکنار شهردار صومعه سرا، اظهار کرد: امیدواریم با فردی متعهد، متخصص و کار آمد در راستای خدمت رسانی به شهروندان گام‌های خوبی در سال پایانی فعالیت شورا برداریم.

رحیمی به نقش و جایگاه ورزش در شهرستان صومعه سرا اشاره کرد و افزود: با توجه به فضای موجود در پارک ابریشم و هماهنگی لازم با رئیس اداره ورزش و جوانان صومعه سرا درصدد هستیم با توجه به وضعیت جامعه، مردم و جوانان را به سمت ورزش صبحگاهی و نشاط سوق دهیم.

وی با اشاره به وضعیت عدم ثبت قرار داد نیروهای حجمی، شرکتی و مشکلات در این حوزه در شهرداری صومعه سرا، گفت: باید این نیروهای در اسرع وقت ساماندهی شوند و از حالت شرکتی خارج و شهرداری نسبت به عقد قرارداد با نیروها اقدام کند.

رحیمی به موضوع سگ‌های ولگرد در سطح شهر اشاره و با بیان اینکه وظیفه جمع آوری این سگ‌ها با شهرداری‌ها است، تصریح کرد: نیروهای خدماتی شهرداری در گشت زنی‌های خود برای رفاه شهروندان صومعه سرایی سگ‌های ولگرد را جمع آوری و توسط دامپزشکان مستقر در محل نگهداری بعد از معاینه و عقیم سازی به مرکز نگهداری انتقال می‌دهند.

وی گفت: حضور سگ در حاشیه شهر بسیار اهمیت دارد چرا که در ورود وحوش به بافت شهری جلوگیری می‌کند.

عضو شورای شهر صومعه سرا با بیان اینکه گیلان همیشه پذیرای مسافران و گردشگران در تمام فصول به ویژه فصل تابستان است، اظهار کرد: ما مخالف کار جوانان و فروشندگان به صورت وانت بار در کنار خیابان‌ها نیستیم اما برای ساماندهی وضعیت فروشندگان بار در سطح شهر برای رفاه مردم و مسافران باید نسبت به جمع آوری آنان اقدامات لازم صورت گیرد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !