امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۹:۴۴:۴۱ - چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرکل امور بانوان وزارت کشور:
زنان زمینه ساز تمدن اسلامی باشند/ تلاش برای برگزاری جشنواره بین المللی «حریم رسالت»
مدیرکل امور بانوان و خانواده وزارت کشور با اشاره به اینکه زنان زمینه ساز تمدن اسلامی باشند، گفت: جشنواره «حریم رسالت» باید بین المللی برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری گیلنا، زینب اختری در اختتامیه اولین جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت ویژه بانوان که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، اظهار کرد: امامین انقلاب نگاه فراجنسیتی به جایگاه زنان دارند و همیشه نسبت به این موضوع تاکید دارند.

وی با اشاره به اهمیت و نقش زنان در جهاد تبیین افزود: رسانه اسلحه هوشمند و اثرگذاری است که بانوان می‌توانند با آن در نهادینه کردن فرهنگ‌ها و مطالبه گری بهره بگیرند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده وزارت کشور با بیان اینکه زنان می‌توانند زمینه ساز تمدن اسلامی باشند، گفت: مشارکت‌های اجتماعی بانوان در عرصه‌های مزیت دار است.

اختری با اشاره به نقش بی نظیر بانوان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بیان کرد: بانوان نقش اثرگذاری در انقلاب و دفاع مقدس ایفا کردند و این نقش آفرینی همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به تلاش دشمن و فرهنگ غرب در ابزاری جلوه دادن جایگاه زنان افزود: اسلام جایگاه واقعی زنان را به آنها هدیه داد و انقلاب اسلامی هویت بخش جایگاه زنان شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده وزارت کشور با تاکید بر استفاده از ظرفیت زنان در لایه‌های مدیریتی تصریح کرد: بانوان ثابت کردند که می‌توانند در کنار مدیریت خانواده، در فعالیت‌های اجتماعی هم مؤثر باشند.

اختری با بیان اینکه استعدادهای بانوان در بخش‌های مختلف شناسایی و بروز داده شود، گفت: بروز استعدادها منتج به امنیت و آرامش روانی در بانوان می‌شود.

اختری با بیان اینکه زنان رسالت سنگینی در تربیت خانواده دارند، اضافه کرد: خانواده سالم زمینه ساز جامعه سالم خواهد بود و در این زمینه بانوان نقش محوری ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به نامگذاری جشنواره رسانه تحت عنوان حریم رسالت، این نام‌گذاری را هوشمندانه برشمرد و با اشاره به جایگاه رسالتی حضرت زینب (س) در انتقال فرهنگ عاشورا، افزود: حضرت زینب (س) فرهنگ عاشورا را ماندگار کرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده وزارت کشور با اشاره به تشکیل دبیرخانه دائمی جشنواره حریم رسالت در گیلان، بیان کرد: تلاش شود در آینده نزدیک جشنواره حریم رسالت ملی و بین المللی برگزار شود.

کد خبر

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !