امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۶:۵۹:۰۴ - دوشنبه ۱۳ مرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد
برداشت بیش از ۱۰ هزار هکتار از شالیزارهای گیلان
گیلنا – مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به برداشت محصول بیش از ۱۰ هزار هکتار از شالیزارهای استان، گفت: با توجه به آغاز بارش ها از امروز شالیکاران باید هشدارها را جدی بگیرند. به گزارش گیلنا از رشت، ابراهیم اکبرزاده  با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۱۰ هزار هکتار از اراضی […]

گیلنا – مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به برداشت محصول بیش از ۱۰ هزار هکتار از شالیزارهای استان، گفت: با توجه به آغاز بارش ها از امروز شالیکاران باید هشدارها را جدی بگیرند.

بیش از ۱۰ هزار هکتار از شالیزارهای گیلان برداشت شد

به گزارش گیلنا از رشت، ابراهیم اکبرزاده  با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۱۰ هزار هکتار از اراضی شالیزاری استان گیلان برداشت شده است، اظهار کرد: این میزان معادل دو درصد شالیزارهای گیلان است.

وی با بیان اینکه استان گیلان دارای ۲۳۸ هزار هکتار اراضی شالیزاری است، گفت: تا به امروز ۷۵ درصدی این شالیزارها به مرحله برداشت محصول رسیده اند.

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی گیلان در ادامه با تأکید بر اینکه تلاش شده تا کشاورزان کاشت و برداشت محصول برنج را به صورت مکانیزه انجام دهند، گفت: پیش بینی شده امسال ۱۸۰ هزار هکتار از اراضی شالیزاری محصول خود را به صورت مکانیزه برداشت کنند.

وی با بیان اینکه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن شلتوک از شالیزارهای گیلان برداشت خواهد شد، تصریح کرد: از این میزان بیش از ۷۵۰ هزار تن برنج سفید با کیفیت استحصال خواهد شد.

اکبرزاده با اشاره به هشدارهای هواشناسی گیلان مبنی بر بارش شدید باران از امروز (دوشنبه)، بیان کرد: با توجه به کاهش ۸ تا ۱۷ درجه‌ای دمای هوا و بارش شدید باران از شالیکاران خواسته شده تا در این مدت از برداشت محصول خود و حضور در شالیزارها خودداری کنند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !