امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۲۱:۴۶:۰۸ - یکشنبه ۱۴ ارد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرکل ارشاد گیلان مطرح کرد
“مطالبه گری” در انتظار مسئولین گیلان
گیلنا – مدیرکل ارشاد گیلان بااشاره به ایجاد مطالبه گری در بخش ها و حوزه های مختلف بعد از پایان کرونا، تأکید کرد: دستگاه ها باید خود را برای پاسخگویی به این مطالبات به اندازه سهم خود آماده کنند. به گزارش گیلنا از رشت، فیروز فاضلی در بیست و یکمین جلسه کمیته فضای مجازی و […]

گیلنا – مدیرکل ارشاد گیلان بااشاره به ایجاد مطالبه گری در بخش ها و حوزه های مختلف بعد از پایان کرونا، تأکید کرد: دستگاه ها باید خود را برای پاسخگویی به این مطالبات به اندازه سهم خود آماده کنند.

دستگاه ها خود را برای مطالبه گری بعد از پایان کرونا آماده کنند

به گزارش گیلنا از رشت، فیروز فاضلی در بیست و یکمین جلسه کمیته فضای مجازی و رسانه ستاد مقابله با کرونا در اداره کل ارشاد گیلان با اشاره به رفتار سازی در این ایام، اظهار کرد: با توجه به بازگشایی برخی از مشاغل و همچنین تردد شهروندان در سطح شهر بعد از حدود دو ماه قرنطینه خانگی باید نوع رفتار در سطح جامعه با توجه به شرایط موجود فرهنگ سازی شود.

وی در ادامه به زمان نامعلوم پایان بحران کرونا در کشور و حتی جهان اشاره کرد و افزود: این بحران از نظر فرهنگی و رسانه‌ای همچنان ادامه خواهد داشت و در صورت عدم رعایت و رفتار سازی درست در سطح جامعه احتمال بازگشت به وضعیت اول و از بین رفتن انسجام ایجاد شده در میان همه ارکان اعم از مردم و مسئولان وجود دارد.

مدیرکل ارشاد گیلان با بیان اینکه در ایام شیوع کرونا حوزه‌ها و بخش‌های فرهنگی، هنری، دینی و آموزشی و حتی روابط شخصی افراد نیز فضای دیگری از نوع فعالیت‌ها و رفتارها را تجربه کرده است، گفت: این احتمال وجود دارد که با پایان این شرایط نیز این تجربه سبب ایجاد نوعی گسست در روال عادی انجام کارهای در این بخش‌ها شود.

وی با اشاره به اینکه باید از هم اکنون خود را برای مرحله باز اندیشی انتقادی (مطالبه گری و پرسش گری جامعه) آماده کنیم، تصریح کرد: قطعاً بعد از گذشت از این مرحله پرسشگری و مطالبه گری در سطح آحاد جامعه افزایش خواهد یافت که در این مرحله همه دستگاه‌ها برای پاسخگویی نقش آفرین خواهند بود.

فاضلی با تأکید بر لزوم افزایش آستانه تحمل به ویژه در میان مسئولان در برابر پرسشگری و مطالبه گری، گفت: همه دستگاه‌ها، حوزه‌ها و بخش‌ها باید در کنار یکدیگر به اندازه سهم خود در برابر این مطالبه گری انتقادی پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه هیچکدام از دستگاه‌ها و حوزه‌ها بعد از این برهه زمانی نباید خود را مبرا از پاسخگویی در برابر پرسش‌ها بدانند و از مسئولیت و نقش دستگاه متبوعه خود شانه خالی کنند، افزود: دستگاه‌ها باید از همین امروز به شناسایی معضلات، مشکلات و کمبودها و نواقص حوزه‌های خود اقدام کرده و خود را برای پاسخگویی آماده کنند.

مدیرکل ارشاد گیلان با تأکید بر اینکه از سوی دیگر نباید پرسشگری‌ها و مطالبات با انتقاد از یک دستگاه و سازمان همراه باشد، اظهار کرد: واقعیت‌ها، نوع و سهم وظایف دستگاه‌ها نیز باید در مطالبه گری و پرسش‌ها مد نظر قرار گیرد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !