امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۲۳:۰۳:۵۲ - چهارشنبه ۳۱ ارد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در 12 سال گذشته صورت گرفت؛
انجام بیش از ۶۰۰ پیوند عضو در گیلان
گیلنا- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به انجام بیش از ۶۰۰ عمل پیوند از سال ۸۷ تاکنون، گفت: پیوند کبد در استان گیلان روند صعودی را طی می کند. به گزارش گیلنا از رشت دکتر ارسلان سالاری  با اشاره به اینکه اهدای عضو در استان گیلان از سال ۸۷ آغاز شده است، اظهار […]

گیلنا- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به انجام بیش از ۶۰۰ عمل پیوند از سال ۸۷ تاکنون، گفت: پیوند کبد در استان گیلان روند صعودی را طی می کند.

انجام بیش از ۶۰۰ پیوند عضو در گیلان/ پیوند کبد در استان صعودی است

به گزارش گیلنا از رشت دکتر ارسلان سالاری  با اشاره به اینکه اهدای عضو در استان گیلان از سال ۸۷ آغاز شده است، اظهار کرد: بعد از یک توقف پنج ساله روند اهدا عضو در استان از سال ۹۲ یا هشت پیوند انجام شد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۶۰۵ پیوند عضو در استان گیلان انجام شده است، افزود: خوشبختانه امروز شاهد هستیم که پیوند کبد در استان روند صعودی دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ادامه با اشاره به فرهنگ بالای گیلانیان در مشارکت در امور انسان دوستانه، گفت: در حوزه اهدای عضو نیز گیلانیان مشارکت خوبی دارند.

وی به وجود زیرساخت‌های لازم برای پیوند اعضا اعم از تجهیزات پزشکی و نیروی فوق تخصص و ماهر در گیلان اشاره و تصریح کرد: یکی از موارد که در زمینه اهدای عضو باید به آن توجه شود ترویج این فرهنگ در میان مردم جامعه است.

سالاری با اشاره به پتانسیل استان گیلان در پیوند کبد، ادامه داد: به دنبال ایجاد زیرساخت‌ها لازم برای انجام عمل‌های پانکراس، قلب و سایر اندام‌ها در استان گیلان هستیم.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !