امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۷:۰۰:۰۱ - یکشنبه ۷ فرو ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ورود قریب به یک میلیون خودرو به گیلان/ برگشت را موکول به آخر تعطیلات نکنید
به گفته رئیس پلیس راه گیلان از ابتدای تعطیلات نوروزی در استان بیش از ۹۰۶ هزار خودرو به گیلان ورود ۶۵۸ خودرو از استان گیلان خارج شده‌اند.

 

 

 

 

به گزارش  پایگاه خبری گیلنا از رشت، سرهنگ صفاری با بیان موج خروج مسافر با سرعت بسیار زیاد در حال انجام است، اظهار کرد: بر اساس مشاهدات دوربین‌های پلیس راه ترافیک در محور خروجی رشت- رودبار نیمه سنگین اما روان است.

وی با اشاره به افزایش قابل توجه ورود خودرو به گیلان افزود: به نسبت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۲۵ درصدی ورود خودرو به استان گیلان هستیم و به این دلیل و با توجه به خحم ورود خودرو به گیلان محورهای خروجی استان گیلان از ترافیک پرحجمی برخوردار است.

به گفته رئیس پلیس راه گیلان از ابتدای تعطیلات نوروزی در استان بیش از ۹۰۶ هزار خودرو به گیلان ورود  ۶۵۸ خودرو از استان گیلان خارج شده‌اند.

صفاری با درخواست از مسافران در خصوص عدم موکول کردن سفر به روزهای پایانی نوروز بیان کرد: از تمامی مسافران می‌خواهم زمان بازگشت خود را به روزهای پایانی تعطیلات موکول نکنند و در هنگام رانندگی از رفتارهای پر خطر پرهیز کنند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !