امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۲:۵۳:۰۹ - پنج شنبه ۱۰ بهم ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
هیچ نظری به کاندیدای خاص در رودبار ندارم
گیلنا- مسئول عقیدتی سیاسی سپاه استان گیلان هرگونه حمایت از کاندیدا های انتخابات مجلس را تکذیب کرد به گزارش گیلنا از رودبار،  با توجه به اینکه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و نزدیک شدن به تبلیغات انتخاباتی شایعاتی مبنی بر حمایت حجت الاسلام و المسلمین ربانی نژاد مسئول عقیدتی سیاسی سپاه استان گیلان از […]

گیلنا- مسئول عقیدتی سیاسی سپاه استان گیلان هرگونه حمایت از کاندیدا های انتخابات مجلس را تکذیب کرد

به گزارش گیلنا از رودبار،  با توجه به اینکه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و نزدیک شدن به تبلیغات انتخاباتی شایعاتی مبنی بر حمایت حجت الاسلام و المسلمین ربانی نژاد مسئول عقیدتی سیاسی سپاه استان گیلان از برخی کاندیدا ها در شهرستان رودبار منتشر شده که وی این موضوع  را تکذیب کرد.

 حجت الاسلام  والمسلمین  احمد ربانی نژاد در گفتگو با گیلنا ضمن تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح اظهار کرد؛ «اینجانب له یا علیه هیچ کدام از کاندیدا های محترم شهرستان رودبار هیچگونه نظر خاصی ندارم.»

وی با بیان این مطلب که اینجانب سخنگویی ندارم و مواضعم را خودم اعلام می کنم گفت؛: «هرگونه نقل قول یا مطلبی را که در این خصوص به اینجانب نسبت داده می شود به شدت تکذیب می نمایم.

مشئول عقیدتی و سیاسی سپاه قدس گیلان به تشریح شاخصه های  فرد اصلح پرداخته و می گوید؛ «نظام اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند یک مجلس قوی است که بتواند با در نظر گرفتن دشمنی دشمنان اسلام برای گام دوم انقلاب مسیر را هموارتر نماید و یک پشتوانه قوی برای نظام باشد بعلاوه اینکه نیازمندی های گوناگون حوزه انتخابیه را بشناسد و با بکارگیری توانمندی های فردی خود بتواند در کنار مدیران اجرایی گام های مهمی برای رفع مشکلات مردم بردارد و در کنار این ویژگی ها اهل سودجویی نباشد و منافع عمومی را بر منافع شخصی خود و اطرافیان و حامیان انتخاباتی خود مقدم بدارد و مردم هم وظیفه دارند علائق شخصی را کنار بگذارند و تلاش نمایند در بین کاندیدا های موجود کسی را که بیش از دیگران این ویژگی را دارند انتخاب نمایند».

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !