امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۹:۱۵:۳۹ - چهارشنبه ۱۸ فرو ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سردار سلیمانی مطرح کرد؛
فضای مجازی سلاح دشمن برای نابودی فرهنگ
گیلنا- رئیس سازمان بسیج مستضعفین تنها راه مقابله با استکبار را، الگو قرار دادن شهدا دانست و گفت: دشمن با استفاده از فضای مجازی در تلاش است تا فرهنگ جامعه در عرصه‌های مختلف را تحت تأثیر قرار دهد، لذا به‌منظور جلوگیری از این کار باید شهدا و فرهنگ شهادت را در جامعه رواج دهیم. به […]

گیلنا- رئیس سازمان بسیج مستضعفین تنها راه مقابله با استکبار را، الگو قرار دادن شهدا دانست و گفت: دشمن با استفاده از فضای مجازی در تلاش است تا فرهنگ جامعه در عرصه‌های مختلف را تحت تأثیر قرار دهد، لذا به‌منظور جلوگیری از این کار باید شهدا و فرهنگ شهادت را در جامعه رواج دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با همراهی فرمانده سپاه قدس گیلان و جمعی دیگر از مسؤولان استانی با حضور در حرم مطهر شهدای رشت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

سردار غلامرضا سلیمانی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهدا در دوران دفاع مقدس بدون هیچ چشم‌داشتی به ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک کردند، اظهار کرد: در اوایل انقلاب، رژیم بعث با حمایت تمامی کشورهای بلوک غرب و شرق جهان سعی در از هم گسستن نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشت ولی شهدا با فداکاری و جان‌فشانی‌های خود اجازه جدایی یک متر از خاک وطن را به استکبار ندادند.

وی با اشاره به نقش گیلانیان در هشت سال دوران دفاع مقدس گفت: از همان روزهای اولیه شروع جنگ تحمیلی، جوانان گیلانی با تبعیت از امام راحل (ره) به جبهه‌های حق علیه باطل رفته و تا آخرین خون از آرمان‌های انقلاب دفاع کرده و این استان با هشت هزار شهید یکی از استان‌های سرافراز کشور است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ شهادت در بین جوانان انقلاب اسلامی، افزود: دوران دفاع مقدس یک دانشگاه فداکاری، ایثار، عشق به وطن و خدا بوده و باید این جان‌فشانی‌ها در تمامی عرصه‌ها به جوانان این مرزوبوم گفته شود تا آنان بدانند برای دفاع از این وطن چه فداکاری‌هایی اتفاق افتاده است.

سلیمانی تنها راه مقابله با استکبار را، الگو قرار دادن شهدا دانست و بیان کرد: دشمن با استفاده از فضای مجازی در تلاش است تا فرهنگ جامعه در عرصه‌های مختلف را تحت تأثیر قرار دهد، لذا به‌منظور جلوگیری از این کار باید شهدا و فرهنگ شهادت را در جامعه رواج دهیم.

وی با قدردانی از زحمات بسیج در ایام کرونا گفت: از اولین روزهای شیوع کرونا در کشور بسیج و بسیجیان پای‌کار بوده و در رزمایش مواسات، کمک مؤمنانه و طرح غربالگری شهید حاج قاسم سلیمانی عملکرد درخشانی داشته و به کنترل کرونا و بیماریابی کمک کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اهداف سفر به استان گیلان بیان افزود: با توجه به شرایط کرونایی این استان امروز جلسه‌ای ویدئو کنفرانسی با فرماندهان پایگاه بسیج برگزار و چگونگی کمک مؤمنانه و اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی موردبررسی قرار می‌گیرد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !