امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۸:۳۳:۵۵ - سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رودبار:
جامعه روحانیت به “سواد رسانه” مسلح شوند
  به گزارش گیلنا از رودبار، رئیس تبلیغات اسلامی رودبار با اشاره به برگزاری کارگاه سواد رسانه ای ویژه فعالان فرهنگی، تبلیغی و رسانه ای در این شهرستان، اظهار کرد: با توجه به آسیب های جدی در حوزه رسانه و وجود جنگ افزارهای رسانه ای دشمن، ضرورت فراگیری سواد رسانه ای برای تمام اقشار ملموس […]

 

به گزارش گیلنا از رودبار، رئیس تبلیغات اسلامی رودبار با اشاره به برگزاری کارگاه سواد رسانه ای ویژه فعالان فرهنگی، تبلیغی و رسانه ای در این شهرستان، اظهار کرد: با توجه به آسیب های جدی در حوزه رسانه و وجود جنگ افزارهای رسانه ای دشمن، ضرورت فراگیری سواد رسانه ای برای تمام اقشار ملموس است.
حجت الاسلام حاتمی با اشاره به نقش و اثرگذاری رسانه ها در جامعه گفت: رسانه امروز نقش هدایت کننده در جامعه را ایفا می کند، بخاطر پیچیدگی و گستردگی فعالیت رسانه ها؛ اگر افراد از سواد رسانه ای بی بهره باشند یقینا دچار انحراف رسانه ای خواهند شد و این انحراف ممکن است موجب بروز بسیاری از مشکلات و مسائل شود.
به گفته وی، بهره گیری از رسانه برای تبلیغ دین و امور دینی یکی از ظرفیت های مهم است که جامعه روحانیت نباید از آن غافل شوند.
رئیس تبلیغات اسلامی رودبار با بیان اینکه جامعه روحانیت و مبلغین باید خود را به دانش و سواد رسانه ای مسلح کنند، گفت: برگزاری اولین دوره کارگاه یک روزه سواد رسانه ای ویژه فعالان فرهنگی، تبلیغی و رسانه ای در شهرستان رودبار می تواند آغازی برای فراگیری این دانش مهم باشد که معتقدیم این دوره ها باید استمرار پیدا کند.
حاتمی با اشاره به ارتباط تنگاتنگ روحانیون و مبلغین با آحاد جامعه، به ضرورت فراگیری دانش رسانه ای در بین این قشر را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: روحانیون می توانند با فراگیری سواد رسانه ای به بسیاری از شبهات رسانه ای پیرامون دین و معنویت پاسخ دهند.
به گفته وی، این برنامه با همکاری سازمان بسیج رسانه استان گیلان، سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان رودبار، بسیج طلاب شهرستان رودبار و مرکز فضای مجازی سپاه قدس گیلان و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !