امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۴:۳۵:۳۲ - جمعه ۴ بهم ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
    مجلس پایگاه مستحکم دفاع از انقلاب باشد  
  گیلنا / معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه مجلس باید پایگاه مستحکم دفاع از انقلاب باشد، گفت: وابسته نبودن نمایندگان به کانون‌های ثروت و قدرت، از مهم‌ترین ویژگی‌های نماینده در تراز انقلاب اسلامی است.   به گزارش گیلنا از رشت، محسن نیازمند در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته رشت […]

 

گیلنا / معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه مجلس باید پایگاه مستحکم دفاع از انقلاب باشد، گفت: وابسته نبودن نمایندگان به کانون‌های ثروت و قدرت، از مهم‌ترین ویژگی‌های نماینده در تراز انقلاب اسلامی است.

 

به گزارش گیلنا از رشت، محسن نیازمند در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته رشت و در مصلای این شهر با تأکید بر اینکه مجلس مطلوب، تجلی‌گاه عزت اسلامی و ملی، تعیین‌کننده منافع عمومی و حافظ امنیت ملی است، اظهار کرد: مجلس مجموعه‌ای است که در رأس امور قرار دارد، بنابراین  با انتخاب درست مردم،  بسیاری از توطئه‌های دشمن نقش بر آب می‌شود.

 

وی تلاش دشمن برای اعمال فشار بر جبهه مقاومت و ایران اسلامی را از برنامه‌ها و تهدیدهای دشمن  دانست و تصریح کرد: دشمن دست از شرارت برنداشته و می‌بینیم که با گستاخی تمام، وزیر امور خارجه آمریکا سردار قاآنی جانشین سردار سلیمانی عزیز را تهدید به ترور کرده که نشان از شیوه‌های مختلف  شرارت دشمنان دارد.

 

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با اشاره به شیوه دیگر دشمن مبنی بر ساماندهی براندازی از درون در ایران اسلامی افزود: در شرایطی که مردم از بسیاری از فسادها گله‌مند هستند،  اقدامات  قوه قضائیه بسیار مهم و امیدبخش بوده است.

 

کارشناس مسائل سیاسی و فرهنگی با اشاره به فرایند انتخابات و عدم صلاحیت برخی نمایندگان فعلی مجلس به دلیل مشکلات اقتصادی گفت: بیش از ۹۰ درصد از نمایندگان به خاطر مسائل مالی رد صلاحیت شده‌اند  که این آمار برای مردم آزاردهنده ست لذا انتخاب درست و شایسته لازم و ضروری است.

 

نیازمند با تأکید بر اینکه دشمنان، با ما از طریق جنگ ابزاری و شناختی وارد جنگ شده است، تصریح کرد: دشمنان حتی ورزش را رها نکرده و با ابزار فشار در حوزه فوتبال ایران را مورد هجمه قرار داده، بنابراین انقلاب اسلامی با بهره‌مندی از ظرفیت‌های خود، در طول این چهار سال با امید به آینده  و آشنا کردن با ظرفیت‌های داخلی، توانسته بسیاری از تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

 

وی با تأکید بر اینکه ایران در مقابل همه زیاده خواهان و مستکبران جهان  ایستادگی می‌کند، گفت: حضور همیشگی مردم درصحنه‌های مختلف؛ نشان از اعتماد مردم به‌نظام بوده و توانسته  بسیاری از تهدیدهای دشمن را نقش بر آب کند.

 

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه مردم بصیر ایران اسلامی  حتی جلوتر از مسؤولین  بصیرت خود را نشان می‌دهند، افزود: در فتنه‌های  ۸۸ و ۹۶ و چه در بحث بنزین، این مردم بودند که در مقابل توطئه‌ها و سوءاستفاده دشمن  ایستادگی کرده و بصیرت خود را به رخ جهانیان کشاندند.

 

وی با اشاره به دغدغه رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات پیش رو، گفت: مشارکت حداکثری، انتخاب هوشمندانه و تقویت کارآمدی از دغدغه‌های رهبری معظم بوده که باید برای تحقق آن تلاش کرد.

 

کارشناس مسائل سیاسی و فرهنگی اسلام مداری و دین‌محوری را از شاخص‌های مهم نمایندگان مجلس عنوان کرد و افزود: ولایت مداری از دیگر شاخص‌های نمایندگان است تا نمایندگان درک درستی از فرمایشات رهبری و مطالبات نظام داشته باشند.

 

نیازمند با بیان اینکه برخی از تصمیمات غیر کارشناسانه نمایندگان، آسیب‌های زیادی را متوجه کشور کرده است افزود: مدافع انقلاب و آرمان‌های انقلاب بودن، چهارمین شاخص نماینده در تراز انقلاب اسلامی است.

 

وی با تأکید بر اینکه مجلس باید پایگاه مستحکم دفاع از انقلاب باشد، بیان کرد: وابسته نبودن نمایندگان به کانون‌های ثروت و قدرت، از مهم‌ترین ویژگی‌های نماینده در تراز انقلاب اسلامی است.

 

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه شایسته است تا مردم در انتخاب نمایندگان  دقت لازم داشته باشند افزود: متأسفانه  قانون شفاف‌سازی مالی آن‌طور که بایدوشاید به ثمر ننشست لذا شایسته است تا مردم نحوه درآمدزایی و مخارج زیادی کاندیدا را از مطالبات افراد موردنظر خود در نظر بگیرند.

 

وی با تأکید بر لزوم پرهیز از بداخلاقی‌های انتخاباتی گفت: یکی دیگر از موضوعات و مطالبات مردم باید پرهیز کاندیداها  از خرج‌های زیاد انتخاباتی باشد لذا مردم در مراجعه به افراد باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

 

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !