امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۵:۳۲:۵۴ - یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
روند نزولی کرونا در کشور
گییلنا – معاون بهداشتی وزیر بهداشت بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم تأکید کرد و گفت: روند بیماری در ۳۰ استان کشور نزولی است. به گزارش گیلنا از رشت، علیرضا رئیسی  با اشاره به وضعیت شیوع بیماری کرونا در گیلان اظهار کرد: چندین هفته در وضعیت صعودی بیماری کرونا در کشور بودیم که […]

گییلنا – معاون بهداشتی وزیر بهداشت بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم تأکید کرد و گفت: روند بیماری در ۳۰ استان کشور نزولی است.

روند بیماری کرونا در ۳۰ استان کشور نزولی است

به گزارش گیلنا از رشت، علیرضا رئیسی  با اشاره به وضعیت شیوع بیماری کرونا در گیلان اظهار کرد: چندین هفته در وضعیت صعودی بیماری کرونا در کشور بودیم که خوشبختانه اکنون این میزان ابتلا نزولی شده و مار بستری بیماران در بیمارستان‌ها حدود ۴۰ درصد در کل کشور کاهش‌یافته است.

وی با بیان اینکه ما هنوز تا نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم، افزود: نقطه مطلوب ما زمانی است که یک ایمنی مناسبی از طریق واکسیناسیون و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور نهادینه شود.

معاون بهداشتی وزیر بهداشت با بیان اینکه در ۳۰ استان روند بیماری کرونا نزولی است، تصریح کرد: حدود سه هفته گذشته چهار استان گیلان، مازندران، گلستان و اردبیل وضعیت قرمز و صعودی داشتند که اکنون سه استان از این وضعیت خارج‌شده و تنها استان مازندران روند ثابت، غیر نزولی و گاها متمایل به صعودی است.

رئیسی با تأکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در همه شهرها با وضعیت قرمز، نارنجی و زرد بیان کرد: هم‌اکنون ۲۰۵ شهرستان نارنجی در کشور وجود دارد که اگر پروتکل‌ها رعایت نشود به سمت قرمز شدن پیش می‌روند.

وی از زرد بودن ۲۴۳ شهرستان زرد در کشور خبر داد و گفت: اگر پروتکل‌های پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در این شهرها رعایت نشود ممکن است به سمت نارنجی روند اما اگر توصیه‌ها رعایت شود به سمت سفید شدن نیز خواهند رفت.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به اینکه گیلان نیز روند وضعیت قرمز بیماری کرونا خارج‌شده، بیان کرد: از ۱۶ شهرستان استان گیلان، شش شهرستان در وضعیت زرد و ۱۰ شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !