امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۲:۱۹:۴۰ - شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مناسب سازی ایستگاه راه آهن رشت برای معلولان
گیلنا – مدیرکل راه آهن شمال ۲ گفت: روند مناسب سازی ایستگاه راه آهن رشت در راستای ارتقای خدمات به معلولان و رفاه حال آنان و بهرمندی این قشر از صنعت حمل و نقل ریلی از ابتدای تاسیس آغاز شده و در حال حاضر از وضعیت مناسبی برخوردار است. به گزارش گیلنا از رشت، غلامحسین ولدی، ضمن گرامیداشت […]

گیلنا – مدیرکل راه آهن شمال ۲ گفت: روند مناسب سازی ایستگاه راه آهن رشت در راستای ارتقای خدمات به معلولان و رفاه حال آنان و بهرمندی این قشر از صنعت حمل و نقل ریلی از ابتدای تاسیس آغاز شده و در حال حاضر از وضعیت مناسبی برخوردار است.

مناسب سازی ایستگاه راه آهن رشت برای معلولان

به گزارش گیلنا از رشت، غلامحسین ولدی، ضمن گرامیداشت روز جهانی معلولان، اظهار کرد: برای تسهیل تردد معلولان گرامی از محوطه پارکینگ و همچنین محوطه ورودی ایستگاه راه آهن رشت به سکو و سالن مسافری تعدادی رمپ ایجاد شده است.

وی افزود: در نزدیکی در ورودی ایستگاه رشت فضایی برای پارکینگ ویژه معلولان اختصاص داده شده تا مشکل پارک خودرو این قشر مرتفع شود.

مدیرکل راه آهن شمال ۲ بیان کرد: با توجه به توسعه راه آهن در استان گیلان و امکان افزایش قطارهای مسافری در آینده و لزوم استفاده از سکوی خط دوم ایستگاه راه آهن رشت و همچنین تسهیل دسترسی معلولان به سکوی دوم، چهار دستگاه پله برقی و چهار دستگاه آسانسور در این ایستگاه پیش بینی شده که به زودی راه اندازی خواهند شد.

ولدی ادامه داد: تجهیزاتی مانند ویلچر، رمپ پرتابل و متحرک و دستگاه بالابر متحرک برای جابجایی مسافران از سکو به داخل قطار و برعکس در ایستگاه راه آهن رشت تهیه شده است.

وی با بیان اینکه سرویس های بهداشتی ویژه معلولان در ایستگاه های رشت، سراوان، رستم آباد، لوشان و قزوین وجود دارد، گفت: ماموران خدمات ایستگاهی به یاری رساندن مسافران توانخواه در صورت درخواست مسافر، ملزم شدند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !