امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۳:۱۶:۳۶ - سه شنبه ۶ خرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رودبار دستخوش تکانه های مدیریتی می شود؛
“عباسقلی زاده” در راه فرمانداری رودبار!
به گزارش گیلنا از رودبار، خبرهای در گوشی حکایت از آن دارد که هوشنگ عباسقلی زاده مدیرکل فعلی امور شهری و روستایی استانداری گیلان به زودی بعنوان فرماندار شهرستان رودبار معرفی خواهد شد. پیش از این شنیده ها حکایت از آن داشت که عباسقلی زاده از گزینه های شهرداری انزلی می باشد، اما خبرهایی مبنی […]

به گزارش گیلنا از رودبار، خبرهای در گوشی حکایت از آن دارد که هوشنگ عباسقلی زاده مدیرکل فعلی امور شهری و روستایی استانداری گیلان به زودی بعنوان فرماندار شهرستان رودبار معرفی خواهد شد.

پیش از این شنیده ها حکایت از آن داشت که عباسقلی زاده از گزینه های شهرداری انزلی می باشد، اما خبرهایی مبنی بر سکنی گزیدن وی بر مسند فرمانداری رودبار نقل این روزهای محافل و فضاهای رسانه ای شهرستان می باشد، که بر اساس شنیده های تحریریه پایگاه خبری گیلنا، عباسقلی زاده به زودی راهی فرمانداری رودبار خواهد شد.

وی در کارنامه خود شهرداری فومن، سرپرستی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان، کارشناس شهرسازی استانداری اردبیل، شهردار بیله سوار مغان، شهردار سرعین، شهردار آستارا، شهردار رضوانشهر، پارس آباد مغان، شهردار تالش، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل، و معاون عمرانی منطقه ۷ شهرداری تهران را دارد.

در حال حاضر محمدصالح ضیایی حلیمه جانی سکان فرمانداری شهرستان رودبار را بر عهده دارد.

گفته می شود، در هفته های آتی شاهد تغییر و تحول مدیران در بخش های مختلف شهرستان رودبار، خواهیم بود که این تکانه های مدیریتی بعد از یک دوره چهارساله نمایندگی امری طبیعی و عادی است.

حال باید دید که کدامیک از مدیران شهرستان دستخوش تکانه های مدیریتی و سیاسی خواهند شد.

 

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !