امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۱:۰۹:۵۷ - دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس مجمع نمایندگان گیلان:
خبرنگار باید همانند نماینده مجلس مصونیت حقوقی داشته باشد
گیلنا – رئیس مجمع نمایندگان گیلان رسانه را یکی از ابزارهای قدرت بشری عنوان کرد و گفت: حل دغدغه های معیشتی خبرنگاران سبب افزایش کیفیت تولیدات در رسانه ها می شود. به گزارش گیلنا از رشت، احمد دنیا مالی در نشست با رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به جایگاه رسانه، اظهار کرد: داشتن […]

گیلنا – رئیس مجمع نمایندگان گیلان رسانه را یکی از ابزارهای قدرت بشری عنوان کرد و گفت: حل دغدغه های معیشتی خبرنگاران سبب افزایش کیفیت تولیدات در رسانه ها می شود.

حل دغدغه های معیشتی خبرنگاران سبب افزایش کیفیت تولیدات می شود

به گزارش گیلنا از رشت، احمد دنیا مالی در نشست با رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به جایگاه رسانه، اظهار کرد: داشتن رسانه‌ای قوی و توانمند از شاخصه‌های مهم در عرصه قدرت‌های جهانی است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان رسانه را قدرت بلامنازع امروز بشر دانست و گفت: بسیاری از جنایت‌ها و کشتارها در دنیا رخ می‌دهد که بخشی از این جنایت‌ها بوسیله رسانه‌های ابرقدرت مستکبران مخفی می‌ماند و دنیایی به دور از خشونت و نزاع در جهان به تصویر کشیده می‌شود.

دنیامالی، تأمین معیشت خبرنگاران را جز دغدغه‌های مهم این قشر برشمرده و ادامه داد: اگر دغدغه‌های مالی و معیشتی خبرنگاران کم شود، زرد نویسی و احتمال خطا در این حوزه کاهش می‌یابد.

وی افزود: یک رسانه و خبرنگار همانند نماینده مجلس باید مصونیت حقوقی داشته باشد تا بتواند راحت حرف دل مردم را بزند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !