امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
۱۹:۲۹:۵۲ - سه شنبه ۴ تیر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی شد
مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی شد با تأیید هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی، مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی شد. به گیلنا به نقل از فارس، در جلسه امروز هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شرکای کارگری، بازنشستگی و کارفرمایی برگزار شد مصطفی سالاری به‌عنوان […]

مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی شد


با تأیید هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی، مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی شد.

مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی شد

به گیلنا به نقل از فارس، در جلسه امروز هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شرکای کارگری، بازنشستگی و کارفرمایی برگزار شد مصطفی سالاری به‌عنوان مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی انتخاب شد.

این در حالی است که حدود دو ماه از مهلت قانونی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای انتخاب مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی می‌گذرد و نهایتاً امروز استاندار گیلان به‌عنوان مدیرعامل بزرگ‌ترین سازمان بیمه‌ای کشور با بیش از ۴۲ میلیون نفر بیمه‌شده منصوب شد.

جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نیز چند روز پیش  از تصمیم جدید هیئت دولت برای اعمال تغییر در سکان هدایت استانداری گیلان خبر داده بود و دلیل این تغییر را ضعف سالاری در عملکرد و عدم تحقق مطالبات مردم در گیلان دانست.

مصطفی سالاری از مهرماه ۱۳۹۶ به‌عنوان استاندار گیلان منصوب‌شده بود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !