امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۸:۴۷:۱۳ - شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دعوت وزیر ارتباطات از مردم برای شرکت در پویش سه شنبه‌های بدون خودرو
گیلنا – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از همه مردم خواست تا در پویش سه شنبه های بدون خودرو مشارکت کنند. به گزارش گیلنا محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از همه مردم خواست تا در پویش سه شنبه های بدون خودرو مشارکت کنند. وزیر ارتباطات در پستی در اینستاگرام گفت: امروز به […]

گیلنا – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از همه مردم خواست تا در پویش سه شنبه های بدون خودرو مشارکت کنند.

دعوت وزیر ارتباطات از مردم برای شرکت در پویش سه شنبه‌های بدون خودرو

به گزارش گیلنا محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از همه مردم خواست تا در پویش سه شنبه های بدون خودرو مشارکت کنند.

وزیر ارتباطات در پستی در اینستاگرام گفت: امروز به دعوت شهردار تهران به پویش سه شنبه‌های بدون خودرو پیوستم.صبح از میدان توحید تا پارک لاله، با ایشان رکاب زدیم، سپس با همان دوچرخه برای شرکت در جلسه‌ای با رئیس‌جمهور، به پاستور رفتم. تا اینجای کار راحت بود، مسیر سرازیری، بعد اتمام جلسه با دوچرخه به محل کار خودم بازگشتم، مسیر سربالایی و انصافا رکاب زدن سخت بود، اما خوب به هر سختی بود تا سیدخندان خودم را رساندم.

وی در ادامه عنوان کرد: فکر می‌کنم با امکاناتی که برخی استارت‌آپ‌ها با حدود ۵هزار دوچرخه در تهران فراهم کرده‌اند و ترکیب دوچرخه و مترو بتوان سه‌شنبه‌های بدون خودرو را در تهران ترویج کرد.هم برای سلامتی فردی مفید است، هم برای کاهش آلودگی هوا.

جهرمی در پایان از مردم برای شرکت در این پویش دعوت کرد و گفت: شما هم دعوتید به سه‌شنبه‌های بدون خودرو.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !