امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۲:۴۵:۴۹ - پنج شنبه ۲۲ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دمیده شدن روح تازه به حوزه سلامت گیلان با مساعدت برنامه‌وبودجه
گیلنا- رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان از تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به جهت مقابله با ویروس مهاجم کرونا از سوی رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور خبر داد. به گزارش گیلنا از رشت، دکتر ارسلان سالاری با اشاره به تلاش همه‌جانبه کادر بهداشت و درمان در مقابله با شیوع کرونا اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی […]

گیلنا- رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان از تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به جهت مقابله با ویروس مهاجم کرونا از سوی رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور خبر داد.

دمیده شدن روح تازه به حوزه سلامت گیلان با مساعدت برنامه‌وبودجه

به گزارش گیلنا از رشت، دکتر ارسلان سالاری با اشاره به تلاش همه‌جانبه کادر بهداشت و درمان در مقابله با شیوع کرونا اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی تمام استعداد و امکانات خود را در جهت مقابله و کنترل کروناویروس به کار گرفته و تا ریشه‌کنی کامل ویروس در کنار مردم خواهد ماند.

وی با بیان اینکه کروناویروس کشندگی حدود یک تا سه‌درصدی دارد اما سرایت آن بسیار بالا است، افزود: این ویروس مهاجم و منحوس به دلیل نشان ندادن علائم بیماری در دو هفته اوّل توسط فرد ناقل منتشر می‌شود و فراگیری آن بسیار بالا است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه بهترین و هدفمندترین راه کنترل کروناویروس قطع زنجیره شیوع آن است، گفت: بهترین راه شیوه مقابله با ویروس قرنطینه اختیاری و در خانه ماندن است.

سالاری به مشارکت دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در جهت کنترل ویروس کرونا در استان خبر داد و گفت: تمامی اعضای ستاد مقابله با ویروس کرونا در استان ازجمله سپاه و بسیج مشارکتی بسیار فعال و اثرگذاری دارند و یقیناً این ویروس در هفته‌های آتی کنترل خواهد شد.

وی با اشاره به مشارکت و مساعدت ویژه ستاد ملی مقابله با کروناویروس به استان گیلان افزود: به جهت تجهیز دانشگاه علوم پزشکی به تجهیزات و ملزومات درمانی است به جهت مقابله سریع و هدفمند، دکتر نوبخت، رئیس سازمان برنامه‌وبودجه ۲۰۰ میلیارد تومان به گیلان اختصاص داده و روح تازه‌ای به حوزه سلامت دمیده شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه مساعدت ویژه معاون رئیس‌جمهور به حوزه سلامت گیلان حائز اهمیت بوده و شایسته تقدیر است، تصریح کرد: این اعتبار که به لطف رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور به گیلان اختصاص‌یافته، علیرغم هزینه در تجهیز کادر درمان به ملزومات سرمایه‌ای می‌تواند با پرداخت معوقات کادر درمان ازجمله پرستاران مشوقی برای رویاروی مستحکم و قدرتمندانه آن‌ها در مقابل ویروس مهاجم کرونا بیانجامد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !