امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۲۱:۱۸:۴۵ - شنبه ۳۱ خرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شهردار رستم اباد:
شهرهای رودبار با مشکل جدی پسماند مواجه اند/ نیازمند جایگاه واحد جمع آوری زباله در شهرستان هستیم
  گیلنا – شهردار رستم آباد با اشاره به معضلات زیست محیطی پیرامون پسماند، بیان کرد: با اختصاص جایگاه واحد جمع آوری زباله در شهرستان مشکلات پسماند حل می شود. به گزارش گیلنا از رودبار، شهردار رستم آباد در نشست هم اندیشی و بررسی صیانت از جنگل ها و منابع طبیعی شهرستان رودبار با اشاره […]

 

گیلنا – شهردار رستم آباد با اشاره به معضلات زیست محیطی پیرامون پسماند، بیان کرد: با اختصاص جایگاه واحد جمع آوری زباله در شهرستان مشکلات پسماند حل می شود.

به گزارش گیلنا از رودبار، شهردار رستم آباد در نشست هم اندیشی و بررسی صیانت از جنگل ها و منابع طبیعی شهرستان رودبار با اشاره به اعتبار ۳۸۰ میلیارد تومان استان گیلان برای موضوع پسماند، اظهار کرد: موضوع ساماندهی پسماند سالهاست علیرغم اختصاص اعتبارات فراوانی که به این موضوع در سطح استان  اختصاص یافته، حل نشده است.

مهندس نعمت چگینی با بیان اینکه شهرهای رودبار با مشکل جدی پسماند مواجه اند، گفت: در گذشته بیش از هفت هکتار زمین از سوی منابع طبیعی برای جمع آوری زباله به شهرداری رستم آباد تعلق گرفت که جزو مستثنیات بود و سبب ایجاد هزینه و غرامت برای این شهرداری شد.

به گفته وی، در دوره نماینده سابق، بین حرایم لوشان و منجیل زمینی برای جمع آوری زباله ها از سطح شهرستان در نظر گرفته شد که مورد موافقت منابع طبیعی قرار نگرفت، این درحالی است که در صورت انجام این پروژه مشکل زباله نه تنها مرتفع میشد بلکه ایجاد درآمدزایی نیز می کرد.

شهردار رستم آباد با اشاره به معضلات زیست محیطی پیرامون پسماند، بیان کرد: با اختصاص جایگاه واحد جمع آوری زباله در شهرستان مشکلات پسماند حل می شود.

چگینی با اشاره به هزینه های هنگفت جمع آوری پسماند برای شهرداری ها، گفت: برای جمع آوری یک کیلو زباله و تحویل آن به شرکت کود آلی، صد تومان هزینه می شود، حالا محاسبه کنید با این حجم از زباله ها، شهرداری برای جمع آوری آن چقدر هزینه را متقبل می شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !