امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۲:۰۷:۰۳ - پنج شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آموزش گیلان در انبوهی از مشکلات
گیلنا- نماینده رشت و خمام در مجلس گفت: از ظرفیت کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای حل چالش های پسماند و زباله و تالاب انزلی در گیلان استفاده می شود. به گزارش گیلنا از رشت، محمدرضا احمدی در دیدار کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با آیت الله فلاحتی با بیان اینکه امنیت و آسایش خود […]

گیلنا- نماینده رشت و خمام در مجلس گفت: از ظرفیت کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای حل چالش های پسماند و زباله و تالاب انزلی در گیلان استفاده می شود.

به گزارش گیلنا از رشت، محمدرضا احمدی در دیدار کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با آیت الله فلاحتی با بیان اینکه امنیت و آسایش خود را مدیون خون پاک شهدا هستیم، افزود: کمیسیون آموزش و تحقیقات از کمیسیون‌های مؤثر در مجلس محسوب می‌شود.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس به نزدیک بودن فصل بودجه ریزی اشاره کرد و گفت: مشکلات زیادی در حوزه آموزش استان گیلان داریم که باید در صدد رفع آن اقدام کنیم.

دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس کمک به حوزه دانشگاه و استفاده از نظرات اعضای کمیسیون آموزش در این زمینه را لازم دانست و افزود: امیدواریم این سفر برای گیلان به ویژه حوزه آموزش استان پر خیر و برکت باشد.

احمدی در ادامه با اشاره به برخی چالش‌ها و مشکلات در استان گیلان به ویژه شهرستان رشت، اضافه کرد: پسماند، رودخانه‌های گوهررود و زرجوب و تالاب انزلی امروز با مشکلات فراوانی مواجه هستند.

وی با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در حل این چالش‌ها، گفت: انتظار می‌رود بتوانیم با افزایش همکاری‌ها با این کمیسیون گام‌های مثبتی در این زمینه برداریم.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !