امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۲۳:۲۶:۱۲ - یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دلِ پُرِ امام جمعه رودسر از روند برگزاری مجالس در تالارهای شهرستان
گیلنا – امام جمعه رودسر با تاکید بر لزوم توجه به بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان عامل تثبیت‌کننده نظام و انقلاب گفت: امربه‌معروف و نهی از منکر در رشد و بالندگی کشور تأثیرگذار است. به گزارش گیلنا از رودسر حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی در نشست شورای فرهنگ عمومی در دفتر امام جمعه با تاکید بر […]

گیلنا – امام جمعه رودسر با تاکید بر لزوم توجه به بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان عامل تثبیت‌کننده نظام و انقلاب گفت: امربه‌معروف و نهی از منکر در رشد و بالندگی کشور تأثیرگذار است.

نقش امربه‌معروف و نهی از منکر در رشد و بالندگی کشور

به گزارش گیلنا از رودسر حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی در نشست شورای فرهنگ عمومی در دفتر امام جمعه با تاکید بر لزوم توجه هر چه بیشتر به ارزش‌های متعالی بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: این بیانیه در واقع نهج‌البلاغه انقلاب است و توجه به آن عامل تثبیت‌کننده نظام و انقلاب بوده که نباید در این خصوص کوتاهی شود.

وی با اشاره به نظارت بیشتر بر هتل‌ها و تالارهای عروسی افزود: با توجه به گزارشات رسیده مبنی بر رقص و پایکوبی دسته جمعی و شرب و خمر در این اماکن، تصور می‌شود که این موضوع رهاشده و می‌طلبد با نظارت بیشتر و همه جانبه در این زمینه با قانون‌شکنان برخورد جدی شود.

رئیس شورای فرهئگ عمومی شهرستان رودسر با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم تا عده‌ای مسافرنما فرهنگ عمومی مردم این شهرستان را مخدوش کنند، گفت: بافت رودسر ۱۰۰ درصد سنتی و مذهبی است که پاسداری و حراست از خون بیش از ۷۰۰ شهید این شهرستان وظیفه انسانی همه ماست.

امام جمعه رودسر با اشاره به بحث امربه‌معروف و نهی از منکر در ادارات تصریح کرد: وقتی بحث امربه‌معروف و نهی از منکر می‌شود همه توجه‌ها به مسئله حجاب زنان در جامعه برمی‌گردد در حالی که امربه‌معروف و نهی از منکر نوعی نظارت در ابعاد مختلف است که می‌تواند در رشد و بالندگی جامعه تأثیرگذار باشد.

روحانی با تاکید بر نظارت بیشتر صدور مجوزها برای اجرای موسیقی‌های زنده در کافه ها و رستوران‌ها بیان کرد: اجرای موسیقی بلامانع است اما به دلیل تعدد زیاد این مجوزها، قانون‌شکنی‌هایی هم صورت می‌گیرد.

وی تشکیل انجمن آثار مفاخر رودسر و جمع‌آوری بانک اطلاعاتی شخصیت‌ها و فرهیختگان این شهرستان را گام موثری در مسیر اعتلای فرهنگی مردم خواند و بیان کرد: مفاخر و فرهیختگان الگوهای جامعه امروزی و نسل جوان ما هستند و برگزاری آئین نکوداشت و بزرگداشت این بزرگان می‌توان نقش تأثیرگذاری در اعتلای فرهنگی این شهرستان داشته باشد.

به گزارش فارس ساخت و تعویض تابلوهای تمثال شهدا در سطح شهر رودسر با همکاری شهرداری این شهر و آغاز حرکت تاسیس انجمن آثار مفاخر شهرستان رودسر با اهدای حکم به هفت نفر از هیئت موسس این انجمن جهت جمع‌آوری بانک اطلاعاتی مفاخر شهرستان از مصوبات جلسه گذشته بود که با پیگیری‌های مستمر و مداوم اجرایی شدند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !