امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۳:۵۷:۰۹ - چهارشنبه ۲۲ شهر ۱۴۰۲
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
صادرات سیمان خزر به روسیه/اجرای حدود ۳۵۰۰ کار تحقیقاتی دانش بنیان
مدیرعامل سیمان خزر با بیان اینکه خزر در اجرای مهندسی معکوس قدم های موثری برداشته است، گفت: خزر با اجرای «نوآوری باز» طلسم تحریم ها را شکست.

به گزارش خبرنگار  گیلنا اسحق جمال امیدی در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران، اظهار کرد: نقد رسانه و خبرنگاران برای توسعه و پیشرفت کارها سازنده و اثرگذار است به شرطی که دامنه تخریب و برخاسته از نیات شخصی نباشد.

وی با اشاره به روند رو به رشد سیمان خزر از سال های گذشته در بخش های مختلف، افرود: سال های گذشته محصولات ۱۲ شرکت سیمانی در گیلان توزیع می شد و همین موضوع خود چالش بزرگی برای شرکت های بومی ایجاد می کرد.

تامین ۸۰ درصد سیمان گیلان توسط خزر

مدیرعامل سیمان خزر با بیان اینکه به رسانه اعتقاد ویژه ای دارم، گفت: رسانه بازوی توانمند و موثر تولید و صنعت است.

جمال امیدی از تامین ۸۰ درصد سیمان گیلان توسط خزر خبر داد و اضافه کرد: در گذشته سهم خزر در بازار سیمان گیلان فقط ۵۰ درصد بود که این رقم را به بیش از ۸۰ درصد ارتقا دادیم.

وی با اشاره به توزیع سیمان از طریق بورس کالا، افزود: در دو ماه اخیر بیش از ۱۳۰ هزار تن سیمان خزر در گیلان توزیع شد در حالی که سیمان مورد نیاز استان به بیش از ۱۵۰ هزار تن می رسد.

مدیرعامل شرکت سیمان خزر  با بیان اینکه توجه به مسائل زیست محیطی خط قرمز این مجموعه است، گفت: توجه به مسائل زیست محیطی در اولویت  سیمان خزر قرار دارد و در همین راستا ۱۰ هکتار فضای سبز در این مجموعه ایجاد شده است.

جمال امیدی با بیان اینکه سیمان خزر صنعت سبز شناخته شده است، اضافه کرد: محصولات خزر با رعایت کامل موارد زیست محیطی و بدون آلایندگی تولید می شود.

وی با بیان اینکه خزر تامین کننده مواد اولیه پروژه های ملی و استانی گیلان است، افزود: به لحاظ کیفیت و مرغوبیت محصول، سیمان خزر در گیلان و کشور حرف برای گفتن دارد.

صادرات سیمان خزر به روسیه

مدیرعامل سیمان خزر با بیان اینکه در تولید محصول به سلیقه و نیاز مخاطبان احترام می گذاریم، گفت: تولید سیمان ۲۵ کیلویی در سیمان خزر اگرچه صرفه اقتصادی برای شرکت ندارد اما رضایتمندی عمومی را به همراه داشته است.

جمال امیدی از صادرات سیمان خزر به روسیه خبر داد و اضافه کرد: مقدمات صادرات سیمان به روسیه انجام شده و حتی هیئت روسی برای سرعت بخشی به این کار از شرکت بازدید کردند.

وی، توسعه صادرات را منجر به رونق اقتصادی منطقه برشمرد و افزود: صادارت سیمان خزر به کشورهای آسیایی موجب تقویت بنادر گیلان می شود.

مدیرعامل سیمان خزر از اشتغال حدود هزار نفر در این شرکت خبر داد، اضافه کرد: این تعداد به صورت مستقیم در این مجموعه فعالیت می کنند اما جامعه آماری اشتغال غیر مستقیم سیمان خزر چندین برابر بیش این تعداد است.

جمال امیدی با اشاره به انتخاب سیمان خزر بعنوان واحد برتر در سطح ملی، بیان کرد: سیمان خزر تنها شرکت گیلانی در کشور حائز اخذ رتبه ملی و دریافت نشان برتر و طلایی از سوی رئیس جمهوری شد که بزرگترین افتخار برای صنعت گیلان است.

وی با بیان اینکه راه پر امیدی برای صنعت گیلان در پیش است، افزود: گیلان را به سرسبزی، طراوت و گردشگری بودن می شناسند اما سیمان خزر نشان داد که صنعت گیلان هم می تواند در سطح ملی حرف برای گفتن داشته باشد.

راه اندازی آزمایشگاه فوق پیشرفته در خزر

مدیرعامل سیمان خزر از راه اندازی آزمایشگاه فوق پیشرفته در این مجموعه خبر داد و بیان کرد: ارتقای کیفیت، استحکام بخشی و ایمنی ساختمان ها برای شرکت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

جمال امیدی با تاکید بر تولید محصولی با کیفیت در سیمان خزر، اضافه کرد: سیمان خزر محصولی با تراز کیفی بالا و سازگار با اقلیم گیلان تولید می کند.

وی با بیان اینکه تمام دستگاه های زیست محیطی خزر تغییر کرده است، افزود: بدون توجه به مسائل زیست محیطی، حتی یک بار هم از محیط زیست اخطار دریافت نکردیم.

اجرای حدود ۳۵۰۰ کار تحقیقاتی دانش بنیان

مدیرعامل سیمان خزر از تامین ۳۰ درصد آب شرب لوشان خبر داد و اضافه کرد: تامین آب شرب، تجهیز و نوسازی مدارس و فعالیت های خیرخواهانه جزو فعالیت مسئولیت اجتماعی این مجموعه به شمار می رود.

جمال امیدی از تشکیل ۲۰ کمیته تخصصی در سیمان خزر خبر داد و بیان کرد: موفقیت سیمان خزر در گرو کار گروهی و بکارگیری از خرد جمعی است.

وی با بیان اینکه خزر در اجرای مهندسی معکوس قدم های موثری برداشته است، افزود: خزر با اجرای «نوآوری باز» طلسم تحریم ها را شکست. و ۲ گیربکس سنگین وارداتی را با توان مهندسی و دانش نخبگان داخلی ساخت.

مدیرعامل سیمان خزر از اجرای حدود ۳۵۰۰ کار تحقیقاتی دانش بنیان در  این شرکت خبر داد و اضافه کرد: با بازآفرینی ماشین آلات سنگین شرکت که بعنوان ضایعات برای فروش گذاشته شده بود با هزینه اندک به چرخه تولید برگشت.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !