امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۱:۵۰:۱۲ - یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برف روبی بیش از ۳ هزار کیلومتر از راه های گیلان
      گیلنا- مدیرکل راهداری گیلان در رزمایش طرح زمستانی یگان‌های امدادی در رشت با بیان اینکه این طرح همه ساله در سراسر کشور اجرا می شود، بیان داشت: راهداران با توجه به شروع فصل سرما، از اواخر آبان ماه عملیات برف روبی خود را آغاز می‌کنند. فریبرز مرادی با اشاره به اینکه طی […]

 

 

 

گیلنا- مدیرکل راهداری گیلان در رزمایش طرح زمستانی یگان‌های امدادی در رشت با بیان اینکه این طرح همه ساله در سراسر کشور اجرا می شود، بیان داشت: راهداران با توجه به شروع فصل سرما، از اواخر آبان ماه عملیات برف روبی خود را آغاز می‌کنند.

فریبرز مرادی با اشاره به اینکه طی یک ماه گذشته سه هزار و ۹۵۵ کیلومتر از راه های گیلان برف روبی شده است، افزود: ۱۳۰ راهدار با دستگاه‌های راهداری در محورهای برف‌گیر مانند رودبار، املش، سیاهکل، تالش، رضوانشهر و ماسال فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه ۵۴۵ راهدار در قالب اکیپ راهداری با ۳۵۱ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین، سبک و نیمه سنگین در خدمت مردم گیلان هستند، گفت: امیدواریم با هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه‌های ذیربط خدمات در محورهای استان به نحوی باشد که بتوانیم بهترین خدمات را به کاربران جاده‌ای ارائه دهیم.

 

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !