امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۷:۳۵:۴۷ - پنج شنبه ۲۴ شهر ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کشف ۳۰۰ کیلو مواد مخدر در رودبار
فرماندار رودبار گفت: ر ۶ ماهه ابتدایی سال جاری بیش از ۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد افزایش داشته است.

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری گیلنا، فرماندار شهرستان رودبار در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر این شهرستان با بیان اینکه تقویت اقدامات فرهنگی و پیشگیری، نظارت بر اماکن عمومی، قلیان‌سراها و عطاری‌ها می‌تواند تأثیر مهمی در کاهش گرایش به مواد مخدر داشته باشد، اظهار کرد: کلیه دستگاه‌های مرتبط شهرستان می‌بایست توجه جدی را به این امر داشته باشند.

طهمورث عموپور از ایجاد مرکز جدید ماده ۱۶ در استان ابراز خرسندی کرد و از شهرداری رودبار خواست در خصوص پرداخت قدرالسهم آن شهرستان اقدام کنند، گفت: از پیشنهاد رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در خصوص برگزاری کلاس‌های آموزشی توسط مربیان آن یگان استقبال کرده و از دستگاه‌های مرتبط شهرستان مخصوصاً آموزش و پرورش و نیروی انتظامی رودبار می‌خواهم هماهنگی‌های لازم را به عمل آورند تا این برنامه در اسرع وقت اجرایی شود.

وی از همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اطلاعاتی و عملیاتی شهرستان در امر مبارزه با مواد مخدر تقدیر کرد و افزود: خوشبختانه شهرستان رودبار در زمینه مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر فعال بوده و در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری بیش از ۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد افزایش داشته است.

در پایان این نشست دبیر شورای هماهنگی استان حکم انتصاب عموپور، رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودبار را با امضای دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر تقدیم وی کرد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !