امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۷:۴۹:۳۱ - یکشنبه ۱۰ فرو ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
“معامله گاوی” جان پیرمرد را گرفت!
گیلنا- فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه از قتل یک پیرمرد ۶۲ ساله به علت خرید یک رأس گاو خبر داد. به گزارش گیلنا از آستانه‌اشرفیه، حمید محمدی نسب با بیان اینکه نیروی انتظامی با هرگونه هنجارشکنی در این شهرستان مقابله می‌کند، اظهار کرد: در این شرایط جامعه و مردم نیاز به آرامش دارند و هر فردی […]

گیلنا- فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه از قتل یک پیرمرد ۶۲ ساله به علت خرید یک رأس گاو خبر داد.

پیرمردی که دیگر به خانه خود بازنگشت

به گزارش گیلنا از آستانه‌اشرفیه، حمید محمدی نسب با بیان اینکه نیروی انتظامی با هرگونه هنجارشکنی در این شهرستان مقابله می‌کند، اظهار کرد: در این شرایط جامعه و مردم نیاز به آرامش دارند و هر فردی بخواهد این آرامش را برهم بزند نیروی انتظامی با آن فرد برخورد می‌کند.

وی با تائید قتل یک پیرمرد در روستای تجن گوکه آستانه‌اشرفیه گفت: مأموران نیروی انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه در حال گشت زنی در روستای تجن گوکه جسد یک پیرمرد ۶۲ ساله را پیدا کردند که فوت‌شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه با تأکید بر دستگیری فرد مضمون به قتل پیرمرد ۶۳ ساله افزود: مأموران آگاهی با یک کارشناسی یک مرد ۳۲ ساله را در رابطه با این پر‌ونده دستگیر کردند که به مراجع قانونی تحویل داده‌شده است‌.

محمدی نسب با اشاره به جزئیات قتل پیرمرد آستانه‌ای بیان کرد: فرد قاتل یک گاو که وجود خارجی نداشته را به پیرمرد فروخته و پنج میلیون تومان هم پول دریافت کرده بود ولی وقتی پیرمرد برای دریافت گاو به منزل این جوان ۳۲ ساله مراجعه می‌کند این فرد پیرمرد را به داخل خانه کشانده و آن را متأسفانه خفه می‌کند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !