امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۷:۲۹:۴۵ - شنبه ۳ خرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده انتظامی گیلان خبر داد
رفع تصرف ۱۲۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شفت
گیلنا – فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به رفع تصرف ۱۲۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در روستای شالما شهرستان شفت، گفت: ارزش این زمین ها هشت میلیارد ریال برآورد شده است. به گزارش گیلنا از شفت، سردار عزیزالله ملکی با اشاره به رفع تصرف ۱۲۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان […]

گیلنا – فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به رفع تصرف ۱۲۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در روستای شالما شهرستان شفت، گفت: ارزش این زمین ها هشت میلیارد ریال برآورد شده است.

۱۲۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شفت رفع تصرف شد

به گزارش گیلنا از شفت، سردار عزیزالله ملکی با اشاره به رفع تصرف ۱۲۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان شفت، اظهار کرد: مأموران انتظامی به همراهی کارشناسان اداره منابع طبیعی این شهرستان با حکم قضائی در روستای شالم حاضر و زمین را از متصرفان پس گرفتند.

سردار ملکی با اشاره به اینکه ارزش زمین‌های تصرف شده هشت میلیارد ریال از سوی کارشناسان اعلام شده است، افزود: در همین راستا سه متهم ۴۸، ۵۱ و ۶۸ ساله به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی متصرفان این زمین‌ها را با سیم خاردار و پرچین، غیرقانونی محصور کرده بودند، گفت: با حکم قضائی و به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور، همه آثار تصرف جمع آوری شد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !