امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰:۴۲:۱۷ - چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان خبر داد:
پرداخت ماهانه بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان انواع مستمری توسط تامین اجتماعی گیلان
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان از پوشش بیش از یک میلیون و سیصد و بیست هزار نفر یعنی افزون بر نیمی از جمعیت استان توسط این سازمان خبر داد .

وی با بیان اینکه این مجموعه در سالجاری ماهانه بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان انواع مستمری در قالب تعهدات بلندمدت پرداخت مین کند افزود: میزان افزایش مستمری ها برای حداقل بگیران در سالجاری ۵۷ درصد بوده است .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با تاکید بر اینکه این سازمان مجموعه ای هزینه درآمدی بوده و بدون تکیه بر منابع دولتی باید تعهدات خود را از محل دریافت حق بیمه ها انجام دهد گفت: مجموع منابع درآمدی تامین اجتماعی گیلان در سال گذشته تنها حدود ۶۰ تا ۶۵ درصد تعهدات را پوشش داده است و پیش بینی میگردد با توجه به رشد هزینه ها این نسبت در سالجاری کمتر شود.

حسین نژاد با اشاره به اینکه پس از مستمری ها، هزینه های بخش درمان بیشترین ارقام تعهدات ریالی را تشکیل میدهد، اضافه کرد: با احتساب این مبالغ در کنار مقرری بیمه بیکاری و انواع غرامتها و کمک هزینه ها ، تامین اجتماعی گیلان ماهانه ۱۵۰۰ میلیارد تومان به بیمه شدگان و مستمری بگیران تعهدات ارائه  می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری میزهای خدمت جهادی را از اقدامات شاخص تامین اجتماعی گیلان از سال گذشته برشمرده و اذعان داشت : این حرکت از سوی بسیاری استانها و دستگاههای دیگر به مثابه الگو استفاده گردید .

آیت الله فلاحتی نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه در همه ادیان الهی به ویژه مکتب نورانی اسلام توجه به مقوله سلامت در ابعاد جسمی و روحی بسیار اهمیت دارد کار تامین اجتماعی را محقق نمودن این مهم از هر دو منظر جسمی در بخش درمان و روحی با ایجاد آرامش خاطر و امنیت روانی در حوزه بیمه ای برشمرد و از تلاشهای انجام شده قدردانی کرد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !