امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۳:۱۷:۲۷ - شنبه ۱۰ ارد ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مخالفت مجلس با افزایش قیمت اینترنت
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از افزایش قیمت اینترنت بدون افزایش کیفیت و چارچوب قانونی گفت: افزایش قیمت اینترنت باید بر اساس سازوکار و چارچوب قانونی باشد زیرا آسیب و ضرر اصلی را در این میان مردم به ویژه افراد ضعیف خواهند دید.

به گزارش خبرگزاری  بسیج از رشت، حسن محمدیاری با بیان اینکه بسیاری از کسب و کارهای فعال در کشور توسط اینترنت و فضای مجازی فعال است، اظهار کرد: در جوامع پیشرفته امروزی اینترنت و فضای مجازی نقش بسیار مهمی در رشد و بالندگی کسب و کار دارند به این منظور باید از این ظرفیت ارزشمند در کشور در راستای مصارف صحیح استفاده شود.

وی با اشاره به نظر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص افزایش قیمت اینترنت در کشور افزود: بر اساس آمار هیچکدام از موافقان  و مخالفان طرح صیانت با افزایش قیمت و انحصار اینترنت موافق نیستند چون انجام اینکار را مانع پیشرفت کسب  و کار می‌دانند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم توجه به اهمیت افزایش کیفیت اینترنت در رونق کسب و کار در کشور تصریح کرد: امروزه بخش اعظمی از کسب و کارهای مردم، مسئله  تعلیم، آموزش و تربیتی بستگی به حجم و کیفیت کار اینترنت دارد، لذا اگر در این خصوص اقدامات لازم صورت نگیرد بسیاری از مردم در این حوزه آسیب خواهند دید.

محمدیاری با انتقاد از افزایش قیمت اینترنت بدون افزایش کیفیت و چارچوب قانونی بیان کرد: افزایش قیمت اینترنت باید بر اساس سازوکار و چارچوب قانونی باشد زیرا  آسیب و ضرر اصلی را در این میان مردم به ویژه افراد ضعیف، میان دست و پایین دست خواهند دید.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !