امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۲:۴۳:۳۳ - چهارشنبه ۵ آبا ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پای “قهرمان” به گیلان باز می شود
گیلنا- معاون هنری ارشاد اسلامی گیلان، از آغاز اکران فیلم «قهرمان» در استان گیلان همزمان با کشور خبر داد و گفت: مردم فرهنگ دوست گیلان به ویژه شهر رشت از فرصت اکران فیلم اصغر فرهادی استفاده و به رونق سینماها کمک کنند. سید امیر مصباح از آغاز اکران فیلم «قهرمان» در استان گیلان همزمان با کشور […]

گیلنا- معاون هنری ارشاد اسلامی گیلان، از آغاز اکران فیلم «قهرمان» در استان گیلان همزمان با کشور خبر داد و گفت: مردم فرهنگ دوست گیلان به ویژه شهر رشت از فرصت اکران فیلم اصغر فرهادی استفاده و به رونق سینماها کمک کنند.

سید امیر مصباح از آغاز اکران فیلم «قهرمان» در استان گیلان همزمان با کشور خبر داد و اظهار کرد: جدیدترین ساخته اصغر فرهادی، کارگردان به نام ایران از فردا، پنجم آبان در سینما ۲۲ بهمن رشت اکران می شود.

وی با اشاره به متضرر شدن سینماداران از شرایط کرونایی طی ۲۰ ماه گذشته، افزود: شاهد حضور مردم در رستوران ها و باشگاه ها و مراکز خرید و… هستیم؛ این در حالی است که سینماها با توجه به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از ایمن ترین اماکن هستند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، اکران فیلم «قهرمان»، برنده جایزه بزرگ هیئت داوران جشنواره کن را فرصت مناسبی برای بازگشت به فعالیت سینما ۲۲ بهمن رشت که یکی از سینماهای قدیمی گیلان و رشت است دانست و گفت: بعد از درگذشت مرحوم حاج صفرعلی بافکر، بنیانگذار سینمای قدیمی ۲۲ بهمن رشت، این سینما از ادامه فعالیت باز ماند و لذا به دنبال مذاکره با فرزند ارشد ایشان به عنوان مالک جدید، سینما ۲۲ بهمن با مدیریت بهنام بروجردی دوره جدید فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

مصباح، با اشاره به واکسیناسیون بالای جمعیت هدف گیلان و ایجاد ایمنی نسبی در جامعه، خاطرنشان کرد: با انجام واکسیناسیون همگانی مردم امیدوار به مهار بیماری شده اند و از حضور در اماکن عمومی واهمه ندارند لذا از مردم می خواهیم به سینماها بیایند و نترسند، زیرا سینما واقعا ایمن و کم خطر است.

وی از سینما به عنوان یکی از تفریحات فرهنگی ارزان قیمت یاد کرد و متذکر شد: مردم فرهنگ دوست گیلان به ویژه شهر رشت از فرصت اکران فیلم اصغر فرهادی استفاده و به رونق سینماها کمک کنند. قسمت بلیط سینما نیز ۲۰ هزار تومان بوده که بسیار مناسب است.

معاون هنری ارشاد اسلامی گیلان، از مردم خواست پلتفرم های اینترنتی پخش فیلم را جایگزین سینما نکنند و یادآور شد: پروتکل های بهداشتی به صورت کامل و دقیق در کلیه سینماهای استان اجرا می شود و مردم با خانواده خود حضور پیدا کنند و نگرانی نداشته باشند.

به گزارش ایسنا، فیلم «قهرمان» از فردا در سه سانس ۱۵، ۱۷ و ۱۹:۳۰ در سینما ۲۲ بهمن رشت اکران می شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !