امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۲۰:۱۰:۱۵ - جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تاکید استاندار بر نقش‌آفرینی پژوهشگران در جهت رفع نیازمندی‌های گیلان
      گیلنا –   دکتر ارسلان زارع در مراسم اختتامیه بیست‌ویکمین جشنواره پژوهش و فناوری استان که در سالن غدیر استانداری برگزار شد؛ با تبریک هفته پژوهش به فعالان این عرصه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه علم و دانش به ویژه دانشمند شهید محسن فخری زاده، حضور در جمع دانشگاهیان و جوامع […]

 

 

 

گیلنا –   دکتر ارسلان زارع در مراسم اختتامیه بیست‌ویکمین جشنواره پژوهش و فناوری استان که در سالن غدیر استانداری برگزار شد؛ با تبریک هفته پژوهش به فعالان این عرصه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه علم و دانش به ویژه دانشمند شهید محسن فخری زاده، حضور در جمع دانشگاهیان و جوامع علمی را همواره برای خود روحیه‌بخش دانست و اظهار داشت: در دنیای امروز نسبت به دهه های اخیر پژوهش و تحقیق به عنوان اساس دانش محسوب می شود و حصول دانش نیز در سایه انجام پژوهش، امکانپذیر است.

وی با اشاره به اینکه پژوهش علم را شکوفا کرده و به توسعه و بسط حوزه آموزش و ارتقاء سطح کیفیت منجر می شود، گفت: به طور قطع پژوهش نیازمند محیطی مساعد و آرام است و آرامش پژوهشگر می تواند زمینه ساز شکوفایی علم باشد.

استاندار گیلان بر ضرورت نقش آفرینی بیشتر پژوهشگران گیلانی در استفاده بهینه از ظرفیت های موجود در استان و نیل به سمت صنعتی شدن باتوجه به موقعیت های ممتاز این خطه تأکید و تصریح کرد: در سال های اخیر ارتباط میان صنعت و دستگاه های اجرایی با دانشگاه ها بیشتر شده که استمرار این نگاه باتوجه به تأکیدات صورت گرفته مبنی بر تخصیص یک درصد از اعتبارات هزینه دستگاه‌های اجرایی به امور پژوهشی و حمایت از پژوهش های کاربردی، بسیار اثرگذار است.

 

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !