امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۳:۴۱:۵۰ - شنبه ۲۰ ارد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس اداره محیط زیست فومن خبر داد؛
معرفی ۲۰ برداشت کننده غیر مجاز شن و ماسه در فومن به مراجع قضائی
گیلنا- رئیس اداره حفاظت از محیط زیست فومن گفت: ۲۰ نفر از برداشت کنندگان غیر مجاز شن و ماسه از بستر رودخانه های شهرستان فومن به مراجع قضایی معرفی شدند. به گزارش گیلنا از فومن، محمدرضا روشنی  با اشاره به اینکه نیروهای یگان حفاظت محیط زیست فومن به شناسایی ۲۰ نفر از برداشت کنندگان غیر […]

گیلنا- رئیس اداره حفاظت از محیط زیست فومن گفت: ۲۰ نفر از برداشت کنندگان غیر مجاز شن و ماسه از بستر رودخانه های شهرستان فومن به مراجع قضایی معرفی شدند.

۲۰ برداشت کننده غیر مجاز شن و ماسه به مراجع قضایی معرفی شدند

به گزارش گیلنا از فومن، محمدرضا روشنی  با اشاره به اینکه نیروهای یگان حفاظت محیط زیست فومن به شناسایی ۲۰ نفر از برداشت کنندگان غیر مجاز شن و ماسه از بستر رودخانه‌های شهرستان شدند، افزود: این افراد به مراجع قضائی معرفی شدند.

روشنی با تأکید بر برخورد قاطع با متخلفان در این زمینه، گفت: این افراد از نیمه دوم اسفند ماه سال گذشته تا ۱۵ اردیبهشت امسال مقدار قابل توجهی شن و ماسه از بستر رودخانه‌های فومن برداشت کردند.

وی با اشاره به اینکه هر گونه تخریب محیط زیست و برداشت شن و ماسه از بستر رودخانه‌ها بدون اخذ مجوز از دستگاه‌های متولی، ممنوع است، افزود: بر اساس بند ۲، ماده ۶ قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست و ماده ۶۹۰ قانون مجازات اسلامی جرم محسوب می‌شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست فومن بر لزوم حفظ گونه‌های ارزشمند آبزی، گیاهی و حتی جانوری و جلوگیری از تغییر و دگرگونی سیستم اکولوژیکی رودخانه‌ها که موجب به راه افتادن سیلاب و در رودخانه‌های شهرستان فومن و خسارت می‌شود، تأکید کرد و از مردم و دوستداران خواست با حفظ و نگهداری از طبیعت این شهرستان، هر گونه تخلفات زیست محیطی را به اداره حفاظت محیط زیست فومن اطلاع دهند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !