امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱:۰۰:۴۰ - سه شنبه ۲۳ فرو ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آیت الله فلاحتی: شهید صیاد شیرازی انسان عارف الهی بود
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به ویژگی مشترک شهدا، گفت: شهید صیاد شیرازی در عمل ایستادگی در برابر قدرت ها سلطه گر را به نمایش گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری گیلنا،  آیت الله رسول فلاحتی در مراسم سالروز شهادت سپهبد شهید امیر علی صیاد شیرازی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بارقه امید در دل ملت ایران ایجاد کرد، افزود: سال ۱۳۵۷ همافران دست از رژیم پهلوی برداشتند و با پیوستن به امام راحل دچار تحول شدند.

وی جدایی تفاله‌های رژیم منحوس پهلوی و پیوستن به مردم را دومین بارقه امید انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: شخصیت‌های برجسته ارتش خدمت امام خمینی آمدند و اظهار وفاداری کردند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان به دنبال انحلال ارتش بودند، تصریح کرد: امام راحل فرمان دادند ارتش باید بماند و این امر برای نیروهای مسلح بارقه امید بود.

وی به منویات امام خمینی (ره) درباره سپاه و ارتش اشاره و امام راحل این دو نهاد را دو بال نظام توصیف کردند که برای حفاظت از این سرزمین و ارزش‌های انقلاب حرکت می‌کنند، گفت: ارتش نیز در دفاع مقدس در کنار سایر نیروها رشادت‌های زیادی از خود به نمایش گذاشته است.

آیت الله فلاحتی به قدرت نمایی نیروهای مسلح ایران در نبرد نابرابر دفاع مقدس اشاره و اضافه کرد: ارتش در جنگ نابرابر در کنار سپاه و بسیج اقتدار خود را نشان داد و انقلاب بیمه شد.

وی با اشاره به اینکه سپهبد شهید علی صیاد شیرازی در میدان عمل نشان داد که می‌توان در مقابل دشمن قداره کش ایستاد، بیان کرد: صیاد شیرازی دلداده راه خدا بود و هر انسانی که خدا را باور کند اوج می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان به بوسه رهبر معظم انقلاب بر تابوت شهید صیاد شیرازی اشاره کرد و یادآور شد: صیاد شیرازی انسان عارف الهی بود.

وی به برخی ویژگی‌های شخصیتی فرماندهان و شهدا اشاره کرد و افزود: تعبد، عرفان و اخلاص فرماندهانی همانند صیاد شیرازی‌ها و سلیمانی‌ها ویژگی مشترک فرزندان مکتب اصیل تشیع و امام راحل بود که برای دنیا به نمایش گذاشته شد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !