امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۲۰:۲۳:۰۳ - سه شنبه ۹ فرو ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرماندار رودبار در دیدار با مدیر عامل شرکت سیمان خزر:
نگاه دولت سیزدهم توجه ویژه به تولید و صنعت است
به گفته فرماندار رودبار،  نگاه دولت سیزدهم توجه ویژه به تولید و صنعت است و این رویکرد به صورت جدی در رودبار دنبال می شود.

 

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری گیلنا مدیرعامل  سیمان خزر  با حضور در دفتر فرمانداری شهرستان رودبار ضمن تبریک انتصاب وی و همچنین تبریک سال نو ، با مهندس طهمورث عموپور سرپرست  فرمانداری شهرستان رودبار دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل سیمان خزر در دیدار با فرماندار رودبار، به تشریح وضعیت فعلی و چشم انداز این کارخانه پرداخت و اظهار کرد: دستاوردهای ملی و استانی شرکت سیمان خزر حاصل تلاش تمامی همکاران شرکت و نتیجه بهره‌گیری از خرد جمعی بوده است .

اسحق جمال امیدی با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمن و تنگناهای موجود در مسیر تولید و اشتغال، بیان کرد:  علی رغم تحریم های ظالمانه استکبار جهانی و مشکلات عدیده در تامین قطعات مورد نیاز خطوط تولید و همچنین مشکلات  قطعی گاز , خانواده سیمان خزر  با شعار هم دلی و همت مضاعف پرسنل خدوم, ضمن به روز رسانی خطوط، تولید و تحویل پایدار را در سرلوحه فعالیت های خود قرار داده و ضمن دست یابی به تمامی برنامه های از پیش تعیین شده  خود، توانست به رکوردی بی سابقه‌ای در کل ادوار سیمان خزر دست یابد .

وی همچنین با اشاره به نامگذاری سال بعنوان “تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین” از سوی معظم له، افزود: نگاه دانش بنیانی در تمامی مراحل تولید سیمان خزر به چشم می خورد و این مسیر استمرار خواهد داشت.

 

تاکید ویژه به حمایت از صنعت و تولید در رودبار

طهمورث عموپور  فرماندار شهرستان رودبار در این دیدار گفت: با توجه به دستور و تاکیدات استاندار و نماینده شهرستان حمایت از بخش صنعت و واحدهای صنعتی مورد تاکید است.

وی از آمادگی فرمانداری را جهت حمایت از تولید و رفع موانع خبر داد و اضافه کرد: نگاه دولت سیزدهم توجه ویژه به تولید و صنعت است و این رویکرد به صورت جدی در رودبار دنبال می شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !