امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۱:۳۰:۱۶ - جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
استاندار گیلان مطرح کرد؛
آب شرب دغدغه مشترک روستاهای رودبار
استاندار گیلان با اشاره به نگاه ویژه دولت به روستاها گفت: آب شرب دغدغه مشترک روستاهای رودبار است که باید ظرف مدت یک هفته حل شود.

به گزارش پایگاه خبری گیلنا، اسدالله عباسی در دیدار چهره به چهره با مردم روستاهای گردویشه، چهیش و سیبن رودبار اظهار کرد: عمده مشکلات روستاهای منطقه رحمت آباد و بلوکات و خورگام رودبار آب شرب و راه است که باید حل شود.

وی با اشاره به نگاه خدمات محور دولت سیزدهم به روستاها افزود: ایجاد زیرساخت‌های روستایی اعم از آب شرب و کشاورزی، راه ارتباطی و گاز باید در اولویت قرار گیرد.

 

آب شرب دغدغه مشترک روستاهای رودبار

 

استاندار گیلان به حضور مدیران کل در روستاها و دیدار چهره به چهره با مردم اشاره و بیان کرد: شورای اداری و برنامه ریزی استان را برای حل مشکلات در روستاها به خط کردیم.

عباسی با اشاره به مشکل آب شرب در روستاهای گردویشه، چهیش و سیبن رودبار، خطاب به مدیرکل آبفای گیلان گفت: مشکل آب دغدغه مشترک روستاهای رودبار است و باید در کمتر یک هفته پیگیری و حل شود.

وی با بیان اینکه عزم دولت در حل مشکلات مناطق روستایی مصمم است، افزود: بررسی و حل مشکلات روستاها کمتر برخوردار روی میز دولت سیزدهم قرار دارد.

استاندار گیلان با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری بخش خورگام و رحمت آباد و بلوکات بیان کرد: زیرساخت‌های امکانی و رفاهی روستاها برای زندگی و همچنین پذیرش گردشگر فراهم شود.

عباسی با بیان اینکه نگاه جهادی و انقلابی در حل مشکلات گره گشا است، گفت: مدیران در حل مشکلات باید جهادی عمل کنند و استمرار نگاه جهادی و انقلابی حل مشکلات را تسهیل می بخشد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !