امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۹:۳۷:۰۲ - سه شنبه ۹ فرو ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان:
افزایش تدریجی کرونایی ها در گیلان نگران کننده است
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بستری شدن ۵۷ بیمار جدید کرونایی در استان، گفت: طی روزهای اخیر شاهد افزایش تدریجی بستری های کرونایی در گیلان هستیم.

 

 

 

 

 

 

به گزارش  پایگاه خبری گیلنا، فردین مهرابیان با ابزار نگرانی از روند افزایش تدریجی بیماران کرونایی در استان گیلان در روزهای اخیر، گفت: در شبانه روز گذشته ۵۷ بیمار جدید در مراکز درمانی استان گیلان بستری شدند.

وی با بیان اینکه هم اکنون مجموع بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی گیلان ۱۷۴ بیمار است، افزود: حال ۴۰ بیمار وخیم گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ادامه با اشاره به اینکه متأسفانه حال ۴۸ بیمار وخیم و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، گفت: شش بیمار جدید نیز امروز به این بخش منتقل شدند.

مهرابیان با تأکید بر پرهیز از هر گونه عادی انگاری کرونایی با توجه به حضور تعداد زیادی مسافر در استان، ادامه داد: شیوه نامه‌های بهداشتی باید رعایت شده و شهروندان برای حضور در اماکن عمومی و شلوغ از ماسک استفاده کرده و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه واکسیناسیون به ویژه دُز سوم باید از سوی شهروندان مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: بیش از ۴۵۰ مرکز واکسیناسیون در گیلان و ۲۲۳ مرکز در شهرستان رشت آماده خدمات دهی در زمینه تزریق واکسن به شهروندان هستند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !