امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۲۲:۳۳:۴۷ - سه شنبه ۲ ارد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرماندار آستارا: سپاه محور اقتدار نظام است
گیلنا – آستارا- فرماندار آستارا، گفت: دشمن با فتنه های مختلف سعی در مقابله با نظام و انقلاب را داشته و در این مدت سپاه به عنوان محور اقتدار نظام توطئه های دشمن را خنثی کرده است. به گزارش گیلنا از آستارا، حسن رستم زاد به مناسبت سالروز تأسیس سپاه در ملاقات با فرمانده و […]

گیلنا – آستارا- فرماندار آستارا، گفت: دشمن با فتنه های مختلف سعی در مقابله با نظام و انقلاب را داشته و در این مدت سپاه به عنوان محور اقتدار نظام توطئه های دشمن را خنثی کرده است.

سپاه محور اقتدار نظام است

به گزارش گیلنا از آستارا، حسن رستم زاد به مناسبت سالروز تأسیس سپاه در ملاقات با فرمانده و معاونین سپاه ناحیه آستارا دیدار و گفتگو کرد.

وی با بیان اینکه سپاه مظهر اقتدار ملی، یار همیشگی انقلاب و حافظ امنیت پایدار کشور است، اظهار کرد: پس از صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این نهاد که برخاسته از متن و بطن جامعه بود، توانست در هشت سال دفاع مقدس خوش بدرخشد و با ساماندهی و بسیج نیروهای مردمی در سخت‌ترین شرایط و کنار ارتش و سایر نهادهای مرتبط، جنگ را مدیریت کرده و به سرانجام برساند.

فرماندار آستارا گفت: پس از پیروزی در جنگ تحمیلی، سپاه با تکیه بر توان داخلی خویش و تجارب حاصل از دفاع مقدس، توانست در صحنه سازندگی نیز در خدمت عمران و آبادانی کشور باشد و ثمرات تلاش‌های آنان در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در اقصی نقاط کشور مشاهده می‌شود.

وی افزود: علاوه بر دفاع مقدس و مشارکت در سازندگی ایران اسلامی، سپاه پاسداران در بحران‌های طبیعی مانند وقوع سیل، زلزله، خشکسالی و شیوع بیماری‌ها مانند شیوع ویروس کرونا در ماه‌های اخیر، سپاه و بسیج بازوی توانمند کشور بوده‌اند و تلاش‌های شبانه روزی این عزیزان بر کسی پوشیده نیست.

رستم زاد با اشاره به پتانسیل‌های برون مرزی سپاه، گفت: سپاه امنیت پایدار منطقه را نیز در کنار سایر نیروهای کشور تأمین و سبب شده است ایران اسلامی در قلب بحران‌های خاورمیانه، همواره در آرامش و امنیت و راهبردهای مهم نظام را در صحنه‌های بین المللی مانند محور مقاومت به بهترین شکل ممکن اجرایی کنند.

فرماندار آستارا به رشد علمی و دستیابی سپاه به تولیدات دفاعی اشاره و تصریح کرد: دانش دفاعی کشور یکی مهمترین شاخصه‌های توسعه یافتگی ایران اسلامی است که با خود ایستایی کشور در این بخش، استقلال سیاسی مملکت تضمین می‌شود و به همت تلاش‌های فرزندان وطن به مرحله‌ای از رشد رسیده‌ایم که علیرغم آنکه در سال‌های نخست جنگ تحمیلی در تهیه ساده‌ترین ابزار دفاعی مانند سیم خاردار دارای مشکلاتی بودیم، اکنون با تلاش‌های عزیزان این مرز و بوم به درجه‌ای از بلوغ در تولید ابزار دفاعی رسیده‌ایم که موشک‌های ساخت کشورمان رشد صنایع هوا فضا، پهپادها و… قدرت نظامی ایران را به رخ جهانیان می‌کشد.

در پایان این دیدار ضمن اهدای تقدیرنامه به فرماندهی سپاه ناحیه آستارا و معاونین ایشان از تلاش‌های آنان در ایام مقابله به شیوع ویروس کرونا توسط فرماندار آستارا قدردانی شد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !