امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۷:۲۳:۰۱ - چهارشنبه ۱ بهم ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برف از ارتفاع به جلگه گیلان می رسد
گیلنا- مدیرکل هواشناسی استان گیلان با اشاره به بارش برف در ارتفاعات و جلگه گیلان، گفت: در بخش‌هایی از استان شامل رشت، سراوان، سنگر، کوچصفهان، آستانه، لاهیجان، سیاهکل، شفت، فومن و ماسال برف شدت بیشتری دارد. به گزارش گیلنا از رشت محمد دادرس با اشاره به آخرین وضعیت جوی استانی طی امشب و فردا، اظهار […]

گیلنا- مدیرکل هواشناسی استان گیلان با اشاره به بارش برف در ارتفاعات و جلگه گیلان، گفت: در بخش‌هایی از استان شامل رشت، سراوان، سنگر، کوچصفهان، آستانه، لاهیجان، سیاهکل، شفت، فومن و ماسال برف شدت بیشتری دارد.

کدام مناطق گیلان بارش برف بیشتری خواهند داشت؟

به گزارش گیلنا از رشت محمد دادرس با اشاره به آخرین وضعیت جوی استانی طی امشب و فردا، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌بینی امروز، به‌تدریج از غروب سامانه سرد و بارشی در منطقه تقویت خواهد شد.

وی با اشاره به گسترش بارش برف در بخش‌های جلگه‌ای استان، افزود: به‌تدریج از اواخر وقت بارش برف در ارتفاعات شدت پیدا می‌کند و بارش برف در جلگه آغاز خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه از غروب امروز چهارشنبه تا پنجشنبه با کاهش محسوس دما روبرو هستیم، گفت: در بخش‌هایی از استان شامل رشت، سراوان، سنگر، کوچصفهان، آستانه، لاهیجان، سیاهکل، شفت، فومن و ماسال برف شدت بیشتری دارد.

دادرس با بیان اینکه اواخر وقت پنجشنبه این سامانه بارشی از مرزهای شرقی استان خارج می‌شود، افزود: از پنجشنبه تا اواسط هفته برای ساعات شب تا صبح شرایط برای یخبندان وجود دارد.

وی همچنین گفت که دریا نیز تا پنجشنبه برای کلیه فعالیت‌های دریانوردی و صیادی نامناسب است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !