امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۵:۵۷:۱۴ - دوشنبه ۱۳ بهم ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده انتظامی گیلان خبر داد
تریلرهای قاچاق در بندر متوقف شدند
گیلنا –  فرمانده انتظامی استان از کشف چهار دستگاه خودرو تریلر قاچاق به ارزش بیش از ۵۳ میلیارد ریال در شهرستان بندرآستارا خبر داد. به گزارش گیلنا از آستارا، سردار عزیزاله ملکی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس برای پیشگیری از وقوع جرائم اظهار کرد: مبارزه با قاچاق یکی از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی در […]

گیلنا –  فرمانده انتظامی استان از کشف چهار دستگاه خودرو تریلر قاچاق به ارزش بیش از ۵۳ میلیارد ریال در شهرستان بندرآستارا خبر داد.

توقیف ۴ خودرو تریلر قاچاق در بندر آستارا  

به گزارش گیلنا از آستارا، سردار عزیزاله ملکی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس برای پیشگیری از وقوع جرائم اظهار کرد: مبارزه با قاچاق یکی از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی در راستای تامین و ارتقای امنیت پایدار در جامعه است.

وی افزود: در اجرای اقدامات همه جانبه و شبانه‌روزی پلیس امنیت اقتصادی استان در رهگیری محموله‌ها مشخص شد، چند دستگاه خودرو قاچاق به صورت غیرقانونی وارد کشور و به شهرستان بندر آستارا منتقل شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه محل نگهداری خودروها با تحقیقات صورت گرفته شناسایی شد اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی از کشف چهار دستگاه خودرو تریلر قاچاق در شهرستان بندرآستارا خبر داد و گفت: در این راستا چهار متهم ۴۲، ۴۹، ۴۹ و ۵۱ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار ملکی تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی خودروهای کشف شده را ۵۳ میلیارد و ۷۳ میلیون ریال برآورد کردند.

وی با تاکید بر اینکه گسترش قاچاق کالا، اثرات سوء و منفی بر تولید داخلی دارد و امنیت اقتصادی جامعه را برهم می‌زند از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از قاچاق و احتکار کالا یا هرگونه فعالیت مخل نظام اقتصادی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !