امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۹:۴۹:۴۴ - پنج شنبه ۲۱ مرد ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار:
برخورداری از بیمه دغدغه خبرنگاران است
گیلنا- جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار با اشاره به دغدغه خبرنگاران در زمینه بیمه، گفت: این حق حداقلی خبرنگاران است که به دنبال تحقق آن هستیم. به گزارش گیلنا زا رودبار، سرهنگ پاسدار حسن حبیبی در همایش تجلیل از خبرنگاران رودبار با اشاره به اینکه نقش خبرنگاران در انتشار اخبار ویژه است، […]

گیلنا- جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار با اشاره به دغدغه خبرنگاران در زمینه بیمه، گفت: این حق حداقلی خبرنگاران است که به دنبال تحقق آن هستیم.

برخورداری از بیمه دغدغه خبرنگاران است

به گزارش گیلنا زا رودبار، سرهنگ پاسدار حسن حبیبی در همایش تجلیل از خبرنگاران رودبار با اشاره به اینکه نقش خبرنگاران در انتشار اخبار ویژه است، گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه در تمام لحظات زندگی افراد جامعه نقش آفرین هستند و این اثرگذاری انکارناپذیر است.

وی با اشاره نگاه و توجه ویژه امامین انقلاب نسبت به رسانه و خبرنگاران، افزود: خدا محوری، رعایت انصاف و کوشش برای حفظ کشور از دغدغه‌های امام راحل بود.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار با بیان اینکه خبرنگاران چشم، و گوش مردم هستند گفت: خبرنگاران واسط اصلی بین واقعیات موجود جامعه بوده و رسالت سنگینی دارند و باید امانتداری از خبر و واقعیات جامعه اولویت آنها باشد.

حبیبی با تاکید بر صداقت محوری از سوی خبرنگاران و رسانه‌ها، بیان کرد: تغییر واقعیات خبر موجب التهاب و تنش در جامعه می‌شود.

وی با اشاره به تلاش‌های غول رسانه‌ای دشمن علیه نظام اسلامی، اضافه کرد: شکاف بین مردم، ناکارآمد جلوه دادن حاکمیت، ایجاد یاس و ناامیدی از توطئه‌هایی بوده که دشمن در پیش گرفته است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار با بیان اینکه خبرنگاران در خط مقدم مبارزه با جنگ نرم هستند، گفت: هجمه ای که در کشور از سوی استکبار مواجه ایم از طریق رسانه‌های معاند در حال انجام است و رسانه‌ها و خبرنگاران داخلی در مقابله با این هجمه‌ها رسالت سنگینی دارند.

حبیبی با بیان اینکه سپاه برای رسانه‌ها اهمیت قائل است، تصریح کرد: سپاه و بسیج رسانه تلاش می‌کند با برگزاری برنامه‌ها و جشنواره‌های مختلف رسانه‌ای و آموزشی سبب شور و نشاط و ایجاد رقابت در بین رسانه‌ها باشد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !