امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳:۰۰:۵۴ - پنج شنبه ۸ مهر ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
روح ایثار و شهادت در “خزر” زنده است
به گزارش گیلنا از رودبار، فرمانده سپاه ناحیه رودبار در یادواره شهدای کارگری سیمان خزر، با تقدیر از بانیان برگزاری این مراسم بیان کرد: مجموعه سیمان خزر همیشه در برپایی محافل شهدا نسبت به سایر واحدهای تولیدی استان پیش قدم بوده و روح ایثار و شهادت در این واحد تولیدی زنده و پویا است. سرهنگ […]

به گزارش گیلنا از رودبار، فرمانده سپاه ناحیه رودبار در یادواره شهدای کارگری سیمان خزر، با تقدیر از بانیان برگزاری این مراسم بیان کرد: مجموعه سیمان خزر همیشه در برپایی محافل شهدا نسبت به سایر واحدهای تولیدی استان پیش قدم بوده و روح ایثار و شهادت در این واحد تولیدی زنده و پویا است.
سرهنگ پاسدار حسن فیضیان با اشاره به عظمت و بزرگی دفاع مقدس، به تبیین جایگاه کم نظیر امامین انقلاب و شهدای گرانقدر در شکل گیری، دوام و قوام انقلاب پرداخت و تصریح کرد: به حرمت خون شهداست که این انقلاب وارد چله دوم خود شده و این مسیر با سرعت و صلابت ادامه خواهد یافت.
وی برپایی محافل شهدا را فرصتی برای عبرت آموزی و روشنگری دانست و اضافه کرد: محافل شهدا پر از رمز و رازها و عبرت هاست که باید در آن اندیشه کرد و از آن بهره گرفت.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !