امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
۲۱:۳۸:۳۰ - جمعه ۱۲ ارد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
“اورژانس گیلان” با بیش از ۱۳ هزار ماموریت در سه ماهه گذشته
گیلنا – رئیس اورژانس گیلان از ۱۳ هزار و ۶۹۷ مأموریت از اسفند ماه سال گذشته تاکنون خبر داد و گفت: بیش از شش هزار مأموریت مربوط به انتقال بیمار مشکوک کرونایی بوده است. به گزارش گیلنا از رشت، دکتر پیمان اسدی  با اشاره به ثبت بیش از ۱۸۴ هزار تماس با مرکز اورژانس گیلان، […]

گیلنا – رئیس اورژانس گیلان از ۱۳ هزار و ۶۹۷ مأموریت از اسفند ماه سال گذشته تاکنون خبر داد و گفت: بیش از شش هزار مأموریت مربوط به انتقال بیمار مشکوک کرونایی بوده است.

بیش از ۱۳ هزار مأموریت توسط اورژانس گیلان انجام شد

به گزارش گیلنا از رشت، دکتر پیمان اسدی  با اشاره به ثبت بیش از ۱۸۴ هزار تماس با مرکز اورژانس گیلان، گفت: از ابتدای اسفند ماه سال گذشته تاکنون مرکز فوریت‌های پزشکی گیلان بیش از ۱۳ هزار و ۶۹۷ مأموریت انجام داده است.

وی افزود: از این تعداد مأموریت هزار و ۷۴۹ مورد نیز مربوط به حوادث ترافیکی و ۱۱ هزار و ۹۴۸ مورد نیز حوادث غیر ترافیکی بوده است.

رئیس اورژانس گیلان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و نقش فوریت‌های پزشکی در انتقال بیماران مشکوک، گفت: شش هزار و ۲۰۸ مأموریت مخصوص موارد مشکوک به کرونا ویروس بوده است، افزود:

وی به آماده باش ۶۲ پایگاه اورژانس گیلان برای مقابله کرونا ویروس اشاره کرد و ادامه داد: در این خصوص نحوه برخورد با بیماران مبتلا به ویروس به پرسنل اورژانس ابلاغ شد و مرکز EOC، MCMC و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات اورژانس گیلان نیز به حالت آماده باش کامل در آمد.

دکتر اسدی با بیان اینکه در شهر رشت ۴ دستگاه آمبولانس برای انتقال بیماران مشکوک به کرونا به مراکز درمانی اختصاص داده شده است، گفت: در شهرستان‌هایی که کد دوم دارند، این آمبولانس‌ها به عنوان آمبولانس پشتیبان در نظر گرفته شده است.

وی ضمن قدردانی از تلاش پرسنل فوریت‌های پزشکی گیلان در خدمات رسانی در ایام شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: شماره ۴۴۰۱ برای ارائه مشاوره در خصوص کرونا ویروس در گیلان راه اندازی شده است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !